Vandaag de Zoë naar de dealer gebracht. Onze Zoe, van juni 2020 met 34000km op de teller, geeft soms hele rare problemen. Bij het rijden en het loslaten van het 'gas'pedaal en het daarna weer intrappen ervan, reageert de auto er niet op. Dit gebeurd bij verschillende snelheden, in verschillende rijd-modi (D, B, met Cruise Control op standby, zonder, met begrenzer en zonder). Het is niet te voorspellen wanneer het gebeurt, maar het vindt zo nu dan plaats. Van de week heel gevaarlijk op een fly-over bij Barendrecht, waar de kracht helemaal wegviel en ik in de B modus van 100 naar 70km/h ging in zeer korte tijd. De auto's achter mij toeterden en moesten heel hard remmen (zegt ook wat over hun anticiperend vermogen

Enfin, het kind naar de garage gebracht, de ZE man ging met mij een rondje rijden. Hij merkte het meteen al bij het wegrijden: het pedaal 'hard' induwen en de Zoe reageerde heel slecht. Daarna schoten we weg. Ze zijn het nu aan het onderzoeken maar hij had er nog nooit over gehoord. Heeft een van jullie heir ooit van gehoord? Op andere forums hier wat over gelezen of hier (hopelijk niet) ervaring mee??
Groeten!