Demo met side steps. Mooi of handig? Onderwerp is opgelost

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
coolNL
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 mei 2017 00:29
Actief als: particulier

Demo met side steps. Mooi of handig?

Bericht door coolNL »

Ik heb onlangs een zeer jongeRenault Austral E-Tech Hybrid 200 Iconic Esprit Alpine aangeschaft. Dit betrof een demo, die voorzien was van side steps. (zie foto’s.)
IMG_3579.jpeg
IMG_3711.jpeg
De meningen over de side steps lopen nogal uiteen. Ik zelf ben er niet kapot van, maar mijn (schoon)zoons verklaarden mij voor gek dat ik ze liet verwijderen. Ik zie er niet echt de toegevoegde waarde van in. In ieder geval heb ik dus twee van die apparaten beschikbaar voor iemand die er wel van is gecharmeerd. Op Marktplaats is er meer over te vinden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200 Iconic Esprit Alpine | Full options | 01-06-2023 | TwoTone Bleu Iron / Noir Eoile | Harman Kardon geluidsysteem | 4control advanced | Head-up display | Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit | Trekhaak | Automatisch openende achterklep | Panoramisch dak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



SpaceXp626
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 48
Lid geworden op: 29 aug 2023 18:03
Actief als: particulier

Re: Demo met side steps. Mooi of handig?

Bericht door SpaceXp626 »

Ik had ze mee besteld en ik vind het persoonlijk de austral met side steps er veel stoerder uit zien. Maar dat is persoonlijke mening natuurlijk.
De toegevoegde waarde is vooral dat als je een dak koffer hebt je deze opstap kan gebruiken om er beter aan te kunnen. Ook om je dak af te wassen kan dit handig zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mechanic
Gouden Bahco
Posts in topic: 1
Berichten: 16029
Lid geworden op: 24 apr 2008 20:47
Actief als: particulier
Locatie: Someren

Re: Demo met side steps. Mooi of handig?

Bericht door mechanic »

Een zinloze optie in mijn optiek.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marcello
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 287
Lid geworden op: 08 okt 2016 15:08
Actief als: particulier

Re: Demo met side steps. Mooi of handig?

Bericht door Marcello »

Wat zou je ervoor willen hebben, en zijn ze zelf te monteren?
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 03-2023. Kleur Bleu Iron, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Draadloze oplader, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Kata
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 520
Lid geworden op: 30 apr 2013 19:39
Actief als: particulier

Re: Demo met side steps. Mooi of handig?

Bericht door Kata »

Ik denk dat zo'n zaken eigenlijk onderwerp van persoonlijke keuze zijn. Gemakkelijker in/aan de dakkoffer kunnen is al een voordeel. Zelf gebruiken we daar altijd een opklapbaar trapje voor. Voordeel is dat wat breder is en meer steun bidt maar nadeel is dan weer dat zo'n trapje wel ns durft wegglijden op minder stevige ondergrond.

Dan zijn zo'n steps stabieler maar ook wel erg smal. Enige voordeel dat je kan hebben is als je ergens een verkeerd maneuver maakt en je met de zijkant van de wagen een hoge (hoek)boordsteen raakt je eerst de step hoort vooraleer je carrosserie wordt geraakt.
A310 V6 2.7L.
Renault trafic 2.1L. D
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type III 1.6 dCi
Grand Scenic Type IV dCi 150 EDC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
coolNL
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 mei 2017 00:29
Actief als: particulier

Re: Demo met side steps. Mooi of handig?

Bericht door coolNL »

Marcello schreef: 12 sep 2023 10:51 Wat zou je ervoor willen hebben, en zijn ze zelf te monteren?
Ik heb je een PB gestuurd.
Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200 Iconic Esprit Alpine | Full options | 01-06-2023 | TwoTone Bleu Iron / Noir Eoile | Harman Kardon geluidsysteem | 4control advanced | Head-up display | Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit | Trekhaak | Automatisch openende achterklep | Panoramisch dak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marcello
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 287
Lid geworden op: 08 okt 2016 15:08
Actief als: particulier

Re: Demo met side steps. Mooi of handig?

Bericht door Marcello »

Ik heb het gezien, ik zie helaas geen knop beantwoorden, zal wel aan mij liggen denk ik. dan maar even op deze manier helaas boven mijn huidige budget sorry.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 03-2023. Kleur Bleu Iron, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Draadloze oplader, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht