Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen, 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
Gezien deze lijn van oudere Trafics: is er iemand die belangstelling heeft voor (onderdelen van) een Trafic T468 uit 1992, wit. Deze heeft problemen met het stuurhuis en dat wordt te duur voor de huidige eigenaar om 'm te laten repareren. Ikzelf ben de vorige eigenaar.
Naar de sloop brengen is wel zonde, en er zijn vast mensen die onderdelen willen gebruiken. Echter: de auto staat nu nog op de weg en diegene die iets wil moet 'm overschrijven op zijn/haar naam (en desnoods aansluitend naar de sloop brengen wat niet nodig is). Ikzelf woon niet in de buurt van waar ie staat (de Trafic staat tussen Utrecht en Amersfoort) dus voor mij is dat lastig zelf te regelen.
Dus mocht je belangstelling hebben: zie elders voor de 'advertentie'. Maar ik wilde de oude-Trafic liefhebbers wel informeren bij deze.
Geestig wel, ik heb precies zo'n zelfde groene PTT bus als van Genderen
300k op de teller, doet het prima
Alleen heeft de schakelstang heeft best wat speling, het uiteinde bedient de verbinding naar de versnellingsbak. Het busje is versleten / kapot.
Enig idee waar zo'n busje te vinden is? En hoe lastig het is die er weer in te krijgen?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
beste lezers
wie kan mij helpen met ee redelijk probleem inheb 2 jaar geleden een trafic (voormalig brandweervoertuig uit Frankrijk) aangeschaft om onze ligfietsen mee te vervoeren , nu heb ik het volgende probleem de electronica die er in ziet...
Ik heb pas een trafic van 2017 aangekocht en heb een vraag over het instaleren van een trekhaak bij dit model. Is er elektra... plug en play stekkers... voorbereiding bij een trafic en zoja is dat bij alle modellen en...
Nu mijn Trafic no-label (Vivaro) :wink: 2006 vervangen is door een Trafic 2022, heb ik het plan opgevat om de binnenverlichting van de laadruimte meer verlichtingspunten te geven. Hiervoor wil ik de binnenverlichting van de 2006 bijplaatsen in de...
Ik rij sinds een paar maanden met de nieuwe Renault trafic grad passenger spaceclass.
Mijn vorige wagen was een espace, maar omwille van een tweeling in combinatie met al 2 kinderen was de espace te klein geworden.
Beste Trafic liefhebbers,
Voor mijn campertje de Trafic T120 1987 1400 benzine, ben ik op zoek naar een goed werkende versnellingbak aangezien mijn bak gestoord is.
Het gaat om de volgede bak:
model 389, type NL2 of NE2.
Wie o wie kan mij hieraan...
Hallo wij hebben een reanault trafic 1200 p camper, nu gaat deze niet hard en is nogal rumoerig tijdens het rijden. Het betreft een met 4 versnellingen. Wij vragen ons af of wij een andere motor en een 5 versnellingsbak kan worden ingebouwd voor...