Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Plaatwerk, uitdeuken, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Nog steeds de Mégane Break uit 2002 De zijruit rechtsvoor lijkt aan de voorzijde abnormaal stroef te lopen waardoor hij bij het dichtdoen uit het rubber wordt getrokken aan de achterzijde.
Dit probleem doet zich niet voor als de ruit nat is (geregend), dan gaat hij ook sneller/soepeler dicht.
Eerder was het clipje die de zijruit in het rubber moest houden afgebroken, waarschijnlijk doordat er teveel kracht op kwam door het stroef lopen+ouderdom plastic. Dat is inmiddels vervangen. Vlak voor het afbreken van dat clipje was dit probleem ook al enkele keren gezien.
Hoe kan dit stroef lopen aan een kant en vervolgens loskomen uit het rubber worden verholpen?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
We hebben sinds een paar weken een probleem met de accu van onze Megane IV TCe 130 uit 2016. Ondanks dat we hoofdzakelijk lange stukken (>100 KM) hebben gereden rond de kerst, was de accu toch ineens zo leeg dat de auto niet meer startte en een...
Mijn Zoë ZE 50 R135 gaf aan dat de accu zwak was en werd opgeladen. Ik vond dat niet zo’n wonder want volgens het onderhoud boekje moest er ook een nieuwe in. Echter dit heeft niets gebracht. Het blijkt dat de Zie niet goed in slaap gaat. Inmiddels...
Wij hebben een Twingo 1 uit 2006 met af fabriek panoramisch schuifdak.
Dak heeft altijd perfect gewerkt.
Nu is tot 2x toe het dak in open stand vastgelopen. Motortje doet dan helemaal niets meer, ook geen geluid. Hij stopt opeens.
Volgens garage is...
(Renault Kangoo 1.5 diesel bestel 2015)
Mijn Kangoo loopt heel even op 3 cilinders bij koude start...
Duurt even een paar seconden en loopt dan weer goed.
Krijgt op tijd zijn beurten, van de week net een kleine beurt gehad, olie en olie filter.
Ben...
Ik ben in het bezit van een Mégane Estate derde generatie van na de facelift, bouwjaar 2015 met 1.5 dCi dieselmotor.
Inmmiddels ruim 320.000 km op de teller, en op een paar heel kleine dingetjes na nooit iets mee gehad.
Grootste...
Het koppelingspedaal van mijn Renault Twingo 2013 voelt vaak stroef aan, bij intrappen en loslaten. Ook komt er af en toe een redelijk harde klik (komt echt bij het pedaal vandaan) als ik het pedaal loslaat, vaak komt die klik nadat ik het...