Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een vraag mbt mijn achterstoelen van mijn nieuw aangekochte Espace V. De eerste van de drie achterstoelen kan ik niet automatisch op het display en/of de bediening in de kofferbak neer laten klappen. Ik blijf de melding krijgen dat hij ontgrendeld is terwijl hij gewoon in de normale stand staat...
Hoe is dit te verhelpen??
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
De tijd dat de autofabrikant voorschrijft wat de klant nodig heeft, komt in de jaren 80 definitief ten einde. De automobilist wordt kritischer, mondiger, en geeft zijn zuurverdiende spaargeld niet meer zomaar uit aan een schraalhans van een auto....
Goedemiddag, wij zijn in het bezit van een Megane 4 Bose. Echter is de zitting van de bestuurdersstoel gescheurd en een naad losgelaten.
Ik heb op internet nu een andere zitting gevonden (gebruikt) die in goeie staat is. Alleen is dit van de...
Renault Megane Scenic 2, 1.5 diesel, Uitvoering JMJ6P6, van 3 april 2008. APK t/m mei 2025.
Beste, mijn naam is Dirk en ben sinds kort in het bezit van deze mooie Renault. Hij geeft echter problemen met de parkeerrem, radio en ramen achter. Omdat de...
Ik ben in bezit van Espace V Paris Initiale uit 2019, inmiddels al paar dingen via DDT4ALL aangepast (Start&Stop uit, Achterlichten aan bij DRL, en KM/L instelling). Ik wil nog de settings van de Multi-sense aanpassen zodat standaard...
Ik ben vrij lang en rij al mijn hele leven met een maatstoel. Ik vertel het merk van de stoel niet vanwege eventuele reclame, plus dat de NL werkplaats van dit merk sub-optimale diensten en producten levert.