Hallo, ik wens je sterkte...
Ik heb namelijk nu al 3 weken dit probleem, telefoon kun je vergeten ik heb ze 20 x geprobeerd te bellen, maar deze afdeling heeft geen telefoon denk ik. Ben via andere manieren in het keuze menu bij medewerkers terecht gekomen, maar wat een ongelofelijke schofterige 'service'.
Ik heb een zoe particulier gekocht, en na 3 maanden in mijn bezit deze melding, nu na 3 weken en nog steeds een geblokkeerde accu weet ik alleen dat er sinds
let op: feb 2020 geen huur betaald is.
Het blijkt dat toen een garage de accu verkocht heeft aan een particulier, van wie ik deze auto (inclusief koop accu) heb gekocht.
Echter nu blijkt dat de accu toch (juridisch) van mobilize is, en heb ik geen poot om op te staan, die man van wie ik hem heb gekocht heeft 5 jaar zonder huur te betalen gereden. En ik heb nu een giga probleem.
Omdat men daar na 5 jaar ineens wakker word.
Renault Nederland gevraagd te helpen in deze aangezien Mobilize gewoon NIET reageert op emails en telefonisch niet bereikbaar is....
Wat een drama, krijg een hekel aan Renault echter begrijp ik ook wel dat dit buiten hun schuld is, maar geen reclame op deze manier voor Renault/Dacia Mitsubishi/Nissan die allen zaken die met deze oplichters.
Ik hoop voor je dat het bij jou al is opgelost, mocht je nog tips hebben hoor ik ze graag...