Mocht ik dit topic verkeerd geplaatst hebben, alvast mijn excuses, ik doe mijn best.
Sinds mei zijn we trotse eigenaar van onze witte Techno 52kW met daksticker en trekhaak, zonder V2G. Helemaal top, nog geen seconde spijt van de auto! Maar de rest...
De auto is, toen nog met V2G, in oktober 2024 besteld met financial lease via de dealer/Mobilize. In december 2024 kregen we het bericht over de V2G problemen en besloten we V2G te schrappen voor €1000,= korting.
Begin mei konden we, na daksticker- en bandenproblemen, onze auto ophalen. Bij oplevering bleek de korting van V2G niet verrekend te zijn met de aankoopfactuur. Dit kwam pas naar boven toen wij zelf de factuur bekeken, de dealer had dit nog niet gezien. Maar dit zou snel geregeld worden, aldus de dealer. Ook gaven wij aan dat ze dit bedrag bij Mobilize moesten crediteren van ons leasebedrag, want anders betaal ik rente over een bedrag dat niet in de auto zit. Dit zouden ze regelen. We zijn nu 3 maanden verder, en ik kreeg vandaag een creditfactuur van de dealer. Ze wilden dus €1000,= terugstorten en dan was de kous af. Toen ik ze herinnerden aan de afspraak over Mobilize kreeg ik simpelweg het antwoord 'dat dat eigenlijk niet kon'. Ik ben nu op mijn kookpunt beland. De vakantie is nog nooit zo gezellig geweest (NOT). Morgen bel ik de rechtsbijstand voor advies, want het lijkt me niet dat de consument op moet draaien voor fouten binnen Renault/Mobilize.
Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen?
Financial lease/V2G korting problemen
-
Topic author - Net ingestapt
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 06 aug 2025 20:42
- Actief als: particulier
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 5369 Weergaves
-
Laatste bericht door Jannes-46
-
- 63 Reacties
- 12493 Weergaves
-
Laatste bericht door Sjors01
-
-
Problemen automatische versnellingsbak met caravan
door Vertrokken - 46088 » » in Aandrijving, wielophanging, besturing, remmen van de Captur 2 - 4 Reacties
- 1162 Weergaves
-
Laatste bericht door Vertrokken - 46088
-
-
- 1 Reacties
- 439 Weergaves
-
Laatste bericht door mechanic
-
- 155 Reacties
- 83214 Weergaves