Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Goedmorgen,
Mijn Austral heeft een dashcam optie en die neemt dan op door een opdracht te geven om de laatster video te saven. 30-120sec.
Dan pakt die de beelden van achter, zijkant en voor van de tijd voor dat je de opdracht geeft.
Dit word dan gesaved op een USB-C stickie.
Is dit niet gewoon zo in te stellen dat die continu opneemt zonder dat je er een aparte opdracht voor moet geven.
Verder nog de vraag of er opties zijn mbt instellen dat als je de auto op slot gooit ook de ramen etc sluiten?
Ik had dit op mijn seat en werkte fantastisch.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wij hebben een renault kadjar benzine uit 2016. Een jaar of 4 geleden is de motor intern gereinigd, wel goed gedaan maar de renault garage die die diagnose stelde, zijn we niet zo'n fan van (meerdere onnodige reparaties geweest).
Nu rijden we...
Goedendag allemaal.
Ik heb een nextbase dashcam gekocht en daarbij als optie een extra kabel die rechtstreeks in de fusebox (zekering box) ge-plugt kan worden. Deze kabel zorgt er ook voor dat er op het moment dat nodig is door continus stroom te...