Aansluiten hardwire kit voor dashcam

Topic author
LexvdN
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 05 feb 2025 19:04
Actief als: particulier

Aansluiten hardwire kit voor dashcam

Bericht door LexvdN »

Heeft er iemand ervaring met het aansluiten van een hardwire kit voor een dashcam in een Megane 5 E-Tech ?

Ik zie in mijn Megane 5 E-tech 60V achter het dasboard kastje een zekeringenpaneeltje, bijna onbereikbaar weggestopt in de dashboard ruimte erachter.
Ik heb instructievideo's gezien voor andere auto's. Ik zoek nu een 15A zekering met constante stroom én een 15A zekering met stroom als het contact wordt aangezet. Uiteraard graag zekeringen met een risicoloze functie, zoals de sigarettenaansteker. Met een multimeter zal ik die wel gevonden krijgen, maar misschien heeft iemand een goede tip.
Ook zoek ik een aardaansluiting. Op de instructiefilmpjes is er altijd wel een bout in de buurt die gebruikt kan worden als aarde. Maar die zie ik zo gauw niet.

Ik heb een foto bijgevoegd van het zekeringenpaneel. Ernaast zit een sticker (ook bijgevoegd), waarbij van een paar 'risico' -arme of -loze een indicatie van de plek is gegeven. Ik neem trouwens aan dat het groepje zekeringen in het midden reservezekeringen zijn. Goed om te weten.

Als je tips of aanwijzingen hebt, dan hoor ik het graag.

Veel plezier in 2025 ook met je (nieuwe) Megane 5 E-Tech !
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut