aanschaf can clip?
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Topic author - lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 10 nov 2017 11:45
- Actief als: particulier
- Contacteer:
aanschaf can clip?
Ik kwam deze advertentie tegen.
Heeft iemand hier ervaring mee?, zou deze werken zoals bij de dealer?.
Zit in dubio, .....lijkt me ontzettend handig, plus ik kan er mijn kennissen ook nog mee helpen.
Heeft iemand hier ervaring mee?, zou deze werken zoals bij de dealer?.
Zit in dubio, .....lijkt me ontzettend handig, plus ik kan er mijn kennissen ook nog mee helpen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 10 sep 2013 20:10
Ja is de zelfde.
Maar met de stekker allen doe je er weinig mee.
Je moet het programma hebben.
En zonder in log code's (wat allen een merk dealer krijgt) doe je er nog niet veel mee.
Conclusie : onbruikbaar.
Maar met de stekker allen doe je er weinig mee.
Je moet het programma hebben.
En zonder in log code's (wat allen een merk dealer krijgt) doe je er nog niet veel mee.
Conclusie : onbruikbaar.

Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 05 mei 2025 22:59
Correctie:
Het programma is via dubieuze wegen te krijgen zonder codes etc, ga dit echter absoluut niet aanbevelen.
Als je die toch hebt, kan je prima overweg met dit kabel setje. Wat wel zo is, is dat de dealer veel updates krijgt en jij niet. Dus je loopt altijd achter.
Het programma is via dubieuze wegen te krijgen zonder codes etc, ga dit echter absoluut niet aanbevelen.
Als je die toch hebt, kan je prima overweg met dit kabel setje. Wat wel zo is, is dat de dealer veel updates krijgt en jij niet. Dus je loopt altijd achter.
Hide post links |
-
- Global Moderator
- Laatste bezoek: 26 feb 2025 20:06
Op het Laguna forum is iemand die heeft een originele Clip gekocht via een Duitse Renault dealer, kost geloof ik iets van €5000,-
Wel erg handig, we hebben mijn Laguna er al helemaal mee uitgelezen en zo o.a. achter een niet werkende hoogte sensor vd xenon installatie gekomen. Is later mooi door de dealer onder garantie vervangen

Wel erg handig, we hebben mijn Laguna er al helemaal mee uitgelezen en zo o.a. achter een niet werkende hoogte sensor vd xenon installatie gekomen. Is later mooi door de dealer onder garantie vervangen

Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Laatste bezoek: 18 dec 2024 16:53
Voor die 5.000 euries kan je ws. je auto een keer of 100 laten uitlezen bij de dealer, toch?
Hide post links |
-
Topic author - lid
- Laatste bezoek: 10 nov 2017 11:45
- Contacteer:
Ok dank je heren,
Onderstaande beschrijving geeft toch aan dat het plug en play is...
Toch maar niet doen dus?.
Onderstaande beschrijving geeft toch aan dat het plug en play is...
Toch maar niet doen dus?.
Description
Renault CAN CLIP is an easy to use diagnostic tool for Renault cars. By selecting the vehicle make, entering the V.I.N. and pressing ENTER, you can access to all systems on Renault cars, read/erase fault codes, reprogramming, code new keys, read live data........
Renault CAN Clip software supports multi languages: AL, CZ, DK, EL, FI, FR, GB, HG, IT, JP, NG, NL, PL, PO, RO, RU, SD, SL, SP, TR.
Functions:
Clip's main menu allows you to:
* see all the information relating to the vehicle
* look at the function you want to use:- computer test
* automatic test of all computers
* reprogramming
* airbag test
* scantool (OBD tests)
* Base Doc (access to Technical Notes)
* physical measurements
* antipollution
* multimeter
Description
Renault CAN CLIP is an easy to use diagnostic tool for Renault cars. By selecting the vehicle make, entering the V.I.N. and pressing ENTER, you can access to all systems on Renault cars, read/erase fault codes, reprogramming, code new keys, read live data........
Renault CAN Clip software supports multi languages: AL, CZ, DK, EL, FI, FR, GB, HG, IT, JP, NG, NL, PL, PO, RO, RU, SD, SL, SP, TR
Hide post links |
-
- Global Moderator
- Laatste bezoek: 26 feb 2025 20:06
Vast, maar deze man is een geval apart, die heeft een hele handel in Renault onderdelen en heeft het halve Laguna forum al geholpen met uitlezenWillemS schreef:Voor die 5.000 euries kan je ws. je auto een keer of 100 laten uitlezen bij de dealer, toch?

Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Laatste bezoek: 18 dec 2024 16:53
@ ericon, Als je via Google zoekt op "clip renault" kom je o.a. een site tegen waar hele diskussies over deze "China-kloon" gevoerd worden er zijn mogelijkheden om de benodigde code's te breken e.d. SUC6
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-