Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
kan iemand mij vertellen hoe ik m'n kilometer teller kabel los krijg uit m'n versnellingsbak.
ik heb het al geprobeerd maar moet wel erg veel kracht zetten en ik kan het daarbij ook nog eens slecht zien.
Het lijkt erop dat deze met een beugel/ring vast zit aan de bak als dit zo is hoe krijg ik deze los
tips en trucks zijn welkom..
Klopt, er zit nog een clip in die de kabel blokkeert.
De clip zit door de motorsteun heen en is naar links toe eruit te trekken.
Kan lastig zijn om hem te zien zitten, het is niet de meest schone plek in de motorruimte...
Als deze clip is verwijderd kan de kabel uit de versnellingsbak getrokken worden.
Hij kan goed vastzitten maar met een beetje handigheid en misschien een beetje kruipolie moet het over het algemeen wel lukken.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo iedereen, ik ben hier nieuw en heb het volgende ongemakje.
Ik heb mn R-link uit mn trafic 2016 vervangen door een android radio.
Alles werkt behalve mn achteruitrijcamera.
Ik kan daar de kabel voorin niet vinden.
Is er iemand die mij dat kan...
Ik heb een probleem met mijn auto na het plaatsen van een andere motorblok.
Het betreft een Renault Megane 1.2 Tce van het jaar 2014 (H5F motorblok)
Na het starten kan ik maar 5 min rijden tot de melding risco op motorschade op mijn dashboard...
Goede dag allemaal ik ben hier nieuw op het forum .
En heb het wel bekende probleem met mijn Renault Kangoo 1.6 16v uit 2005
heet gaat om de storing van de gaspedaalsensor waar veel mensen last van hebben .
Heb nu een nieuw setje op de kop getikt,...
Voor de twingo van mijn dochter had ik graag een extra kabel vanuit het motor gedeelte naar binnen gebracht ivm dagrijlichten te kunnen aan en uit te kunnen zetten.
Iemand ervaring hiermee of een ander idee hoe ik de lampjes zou kunnen...