Wegwerken iso kabels Grand Espace 2003

Plaats reactie

Topic author
wouter1971
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen

Wegwerken iso kabels Grand Espace 2003

Bericht door wouter1971 »

Hallo mede espace eigenaren,

Mijn vraag gaat over het wegwerken van kabels. In mijn espace zit de autoradio en wisselaar links acterin de auto achter een panneel. Ik wil erg graag de iphone aansluiten en twijfel erg over de methode.

1) achterin plaatsen, de parrot carkit plaatsen onder de bestaande autoradio en wisselaar, dan moet ik alleen de microfoon naar voren leiden.
2) Als ik voorin de parrot carkit plaats dan heb ik het probleem dat ik een verlengde iso kabel moet kopen welke de iso's in beide richtingen doorzet naar de ruimte onder de versnellingspook.

Ik heb een carkitvoorbereiding onder middenconsole van de versnellingspoke zegmaar. Maar ik heb uitgezocht dat dan alleen de voorspeakers gebruikt worden en ik wil juist ook geluid achterin de auto. Dus deze optie vervalt.

Dus in beide gevallen moet ik kabels wegwerken van middenconsole naar achteren toe. Maar hoe doe ik dat? Wie heeft er ervaring mee?

Groeten,

Wouter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

fgrooten
lid
lid
Actief als: particulier
Contacteer:

Bericht door fgrooten »

Waarom wil je de iPhone aansluiten, om mee te bellen of alleen maar om muziek te luisteren?

Iso-kabels wegwerken van achter-naar-voor-en-weer-naar-achter lijkt me een drama. Dus dan zou ik er voor kiezen om deze voorin aan te sluiten. Vergeetn overigens niet dat je voor de muziek de aux-in kunt gebruiken, die het geluid over alle speakers weergeeft. Hier volstaat een simpel audiokabeltje naar achteren, kan langs de dorpels weggewerkt worden, en heb je de rest van de aansluitingen (ISO) dus gewoon voorin zitten.
Mon voiture: 2017 Grand Scenic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Renier
Global Moderator
Global Moderator
Actief als: particulier

Bericht door Renier »

Zou voor optie 1 gaan. Minste werk en verlengkabeltje voor een microfoon moet wel te krijgen zijn als de originele kabel te kort mocht zijn
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Dit onderwerp heeft nog 18 niet getoonde antwoorden

Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken.
Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.

Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,
zo proberen we het forum gratis te houden.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken