Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
De linker achterportierruit van mijn Scenic 2 (2005) is met de voor- en achterportierschakelaar wel te openen, maar niet meer te sluiten.
Sluiten lukt wel met de keycard.
Dealer kan de storing niet vinden en heeft de achter- en voorportierschakelaar maar losgekoppeld.
Iemand enig idee wat de storing kan zijn?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.[/code]
Opzich vrij treurig dat er dealers zijn die zo'n storingkje niet kunnen oplossen..
Lijkt inderdaad op een schakelaar die defect is. Wissel je linker achter schakelaar eens om met je rechter?
nee, schakelaar is het niet, want met de schakelaar in het voorportier lukt het ook niet. Bij beide schakelaars gaat de ruit wel naar beneden, maar niet omhoog.
Waarom wel via de keycard?
Wat heeft de dealer allemaal uitgesloten/gecontroleerd?
Schakelaar wisselen is ong. 3minuten werk en dan weet je wel zeker dat deze het niet is..( of wel! )
vlgs mij heeft hij de schakelaars gecontroleerd en zijn vermoeden ligt in een kabelbreuk of in de elektronica. Maar dat zou veel uren zoekwerk geven, was zijn inschatting en heeft daarom maar de elektr. aansluiting van de motor van het mechaniek in het linker achterportier losgekoppeld. Waqbnt blijklbaar werkt de motor goed omdat de ruit wel open en dicht kan.
knopje in achter- en voorportier naar beneden: ruit naar beneden.
Knopje in achter- en voorportier omhoog: gebeurt niets.
Portieren afsluiten met de keycard: raam sluit.
Dan kan dat vanaf achter de pc helaas niet opgelost worden.
Ik denk dat je toch bij de dealer moet zijn.
Anders eventueel naar een andere dealer rijden.
Hoi
Dit zijn altijd moelijke dingen.
Zou toch naar de dealer gaan evt, een andere inderdaad.
Mijn advies dat je bijvoorbeeld met de dealer een afspraak maakt voor 2 uur zoeken.
Dan weet je die kosten vooraf en is de dealer verplicht na 2 uur hun bevindingen door te geven.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een megane IV station waarbij het slot van de deur links achter kapot is (bromt op het moment wanneer de deuren op slot gaan, en deze deur blijft open). Hierbij heb ik de bekleding aan de binnenkant los gekregen, alleen loop...
Temperatuur instelling links werkt slecht.
Om aan de linkse kant de verwarming te laten werken, moet ik eerst met de temperatuur instelling knop van low naar high gaan voordat er warme lucht komt. en dat soms enkele malen herhalen.
Wij rijden al een paar jaar tevreden met onze Megane GT. Geen standaard Megane.Echter is sinds een maand een storing actief in de auto.
Wij zijn bij onze plaatselijke garage geweest, deze konden het probleem niet vinden. (storingscode is...
Hoi,
Het linker- deurscharnier van mijn Twingo 1 uit 2004 is versleten, weet iemand het onderdeelnummer van dit scharnier? En is daar nog makkelijk aan te komen?
Alvast dank.
Stel je voor je draait rijdend zeer snel wat heen en weer met je stuur naar links en naar rechts en je hoort een soort plasticachtig getik (voorin) wat zou dit kunnen zijn?