Hmz..

zo heb ik een ander probleempje met mijn cruise control, zo wil hij er meestal niet op

als ik op de '+' duw dan heb ik geluk als die het doet. Op het moment dat hij het doet dan werkt hij ook naar behoren '+' als ik plus wil en '-' als ik min wil. Maar mocht ik dan weer eens een keertje afremmen en ik wil hem daarna weer activeren.......helaas pindakaas......niks meer. kom ik dan vervolgens aan de schakelaar op de middencinsole om hem uit te zetten dan gaat het icoonje op het diplay uit maar wil ik hem dan weer aan zetten dan verschijnt het icoontje niet meer op het dispay

ik moet vervolgens maar weer afwachten waneer hij het weer doet. Ik ben er mee naar de dealer geweest en die vertelde mij dat ze dit probleem nog nooit gehoord hadden

. Het ligt in ieder geval niet aan de schakelaar. ook niet aan de schakelaar onder de rempedaal. Het is een softweare-matige fout. De cruise controle module zit verwerkt in de motorcomputer

en die vervang je niet zomaar even want dit is een dure grap

. wel heb ik de softweare laten updaten , kosten 25,- euro maar zonder resultaat

weet iemand anders hier een oplossing voor of is er iemand met het zelvde probleem, ik hoor het graag.