DHL schreef:Heb je je geld teruggekregen voor die slechte tweedehandse motor? Vind het echt wel erg voor jullie. Niet alleen het geld, maar ook jullie vakantie. Echt balen zoiets. Was de verkoper van dat blok een particulier?
De motorblok die wij gekocht hadden was van een Renault specialist in Eindhoven,die zei dat de motor lopend uit een andere Espace kwam.
Ik heb de motor door m,n collega erin gezet omdat ik bij de BMW dealer werkt alles goed aangesloten toen het grote moment brak om hem te starten deed ie niks!!
Uit laten lezen met de Clip ook niks toen kwam een andere collega achter dat de blok veel onderdruk had bij de oliepeilstok en carterventelatie.
Ze denken alsof er geen zuigerveren erin zit!
De verkoper van het blok wou de schuld aan ons geven!!
Mijn collega,s bouwen zowat dageliks motoren in en uit en dan komt hij zeggen dat het aan ons lag! dacht het niet.
Morgen gaat de andere motor eruit en dan breng ik hem terug! en ons geld zal ie terug moeten geven want onze vakantie is al verpest door de auto en die toko waar ik de motor heb gekocht.
Zit nu ook weer met extra kosten want de oude motor moet er weer uit en de nieuwe erin.
Ze zijn echt gewoon pislink wat ie ons geflikt heeft de eigenaar van de Renault specialist zou de Espace zelf komen bekijken om te kijken wat wij zogenaamd fout hebben gedaan,zegt ie dat ie afgelopen woensdag zou komen nou het is nu zondag en hij is nog niet gekomen dus dat zegt ons genoeg!!