Hoi,
Wij zijn op zoek naar een 2e hands Espace. Nu hebben we al een paar keer een auto gezien uit 2003-2004 met zo'n 150.000 km op de teller, maar de auto heeft dan er al zo'n 300.000 gereden. Dit verschil komt dan omdat er een nieuwe motor inzit, die dan dus die 150.000 km op de teller heeft.
Loop ik bijzondere risico's als we zo'n auto kopen? Ze zijn namelijk voor zo'n kmstand wel een stuk goedkoper dan hun broertjes die even oud zijn maar wel op 1 motor alle km's gereden hebben. Als iemand daar wat van weet, hoor ik het graag.
Fiona
Espace-en met een nieuwe motor
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33
- Actief als: particulier
Re: Espace-en met een nieuwe motor
Lijkt mij een bijzonder eigenaardige uitleg. Omdat de motor veranderd werd een nieuwe kilometerstand???? Hier in Belgie geraak je daarvoor in de gevangenis als verkoper
Mocht een motor nu het enige zijn dat slijt aan een wagen.... Maar wat dacht je van stuurinrichting, ophanging, versnellingsbak en koppeling, Noem maar op...
En die nieuwe motoren.. hoe nieuw zijn die? Originele nieuwe Renaultmotoren, originele Renault revisiemotoren, revisiemotoren van bedrijfje om de hoek,.... Wat is eraan vervangen enz enz enz....
Ik zou ze niet willen die wagens met hun 'nieuwe motoren en lage kilometerstanden'

Mocht een motor nu het enige zijn dat slijt aan een wagen.... Maar wat dacht je van stuurinrichting, ophanging, versnellingsbak en koppeling, Noem maar op...
En die nieuwe motoren.. hoe nieuw zijn die? Originele nieuwe Renaultmotoren, originele Renault revisiemotoren, revisiemotoren van bedrijfje om de hoek,.... Wat is eraan vervangen enz enz enz....
Ik zou ze niet willen die wagens met hun 'nieuwe motoren en lage kilometerstanden'

Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-