te weinig vermogen bij laag toerental
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
HBA
Topic author - 3-posting-rookie

- Berichten: 3
- Lid geworden op: 02 aug 2010 21:13
- Actief als: particulier
te weinig vermogen bij laag toerental
Ik ben in het bezit van een Laguna 2.2 DCI uit 2004. Sinds kort heeft de auto tijdens het optrekken weinig vermogen met een behoorlijke (zwarte) rookontwikkeling. Naar mate de snelheid omhoog gaat verdwijnt de rook en word de trekkracht stukken beter. Wie heeft een idee waar ik dit moet zoeken.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
mechanic
- Gouden Bahco
- Berichten: 16936
- Lid geworden op: 24 apr 2008 20:47
- Actief als: particulier
- Locatie: Someren
Re: te weinig vermogen bij laag toerental
Egr-klep, verstuivers, turbo..
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
HBA
Topic author - 3-posting-rookie

- Berichten: 3
- Lid geworden op: 02 aug 2010 21:13
- Actief als: particulier
Re: te weinig vermogen bij laag toerental
hartelijk dank je voor je reactie............had eigenlijk gehoopt op een wat meer specifieke oplossing, maar toch bedankt
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 5 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 7
Weergaves: 1443 -
Laatste bericht door 3r1k
19 aug 2025 13:24
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 360 -
Laatste bericht door de mon
20 feb 2026 23:49
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 1282 -
Laatste bericht door m2heikamp
28 jun 2025 11:57
-
-
[Megane II Grand Tour K4M 2009] achterwisser bij elke keer starten
door Surfmeister » 24 jul 2025 10:13 » in Elektrische en elektronische systemen -
Reacties: 1
Weergaves: 861 -
Laatste bericht door Tienus
01 okt 2025 11:10
-
-
-
Hoe electronische handrem afzetten bij motorstoring?
door marcelvdb » 31 jul 2025 07:59 » in Elektronica Scenic III -
Reacties: 4
Weergaves: 1519 -
Laatste bericht door marcelvdb
31 jul 2025 16:08
-
-
-
Reacties: 5
Weergaves: 1032 -
Laatste bericht door maarten916
31 okt 2025 22:03
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 715 -
Laatste bericht door Pepone
31 okt 2025 14:51