Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De brandstofpomp van ons Twingootje maakt continue een hoge zoemende toon.
Monteur deed er niet moeilijk over, die zei "oh dat geluid, da's je brandstofpomp"
Maar toch zit het me niet lekker, want zo'n brandstofpomp is toch vreselijk duur als hij het begeeft?
Betekent dit geluid ook dat hij langzaam aan het afsterven is of is het puur een irritant geluid en kan je er nog jaren mee doorrijden?
Twingo is uit '99 (1.2 8-klepper motortje) en heeft nu 72.000 op de teller
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
bij m,n vorige auto een 21 maakte hij ook lawaai.
heb er ook naar laten kijken.
maar zeiden kan geen kwaad en als de pomp er echt mee ophoud merk je het wel.
ben zo nog jaren door gereden tot ik m,n laguna kocht.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Kan iemand mij vertellen waar ik in mijn R25TX een eventueel brandstofpomp relais kan vinden ?!?
In mijn R25TX Phase I van 1988 hoorde ik bij het aanzetten van het contact even de brandstofpomp (rechts achter kokerbalk onder passagiersdeur) lopen,...
De eerste start geeft ca 2000 rpm, 20 sec en dan gaat hij naar een normaal verhoogd toerental(1200) tot normaal stationair (ca 700).
Ik kan nergens vinden waar dat nullastventiel zit. Ik heb een map sensor met de 4 draden (7700101762), de...
Wij stonden 3 weken geleden met onze Captur E-Tech Hybrid 145 (bj 3-5-2022, km 35500, garantie tot 3-5-2024) langs de kant. De dashboard gaf aan electr. Storing. Er was geen beweging meer in te krijgen. De auto is vervolgens naar de Dealer gesleept....
Nu we op vakantie zijn in Spanje heeft de turbo van mijn Espace V (initiale Paris) van 2017 met 150.000km op de teller heeft het begeven.
Ik heb helemaal geen idee wat zo'n herstelling mag kosten, maar ik ben wel enorm geschrokken...