Beste mensen,
Ik heb even een vraag want kom er niet uit. Ik heb afgelopen week mijn Renault Scenic van 2007 ingeruild voor een Scenic 16V Expression. Er staat 1800 km op de teller dus is eigenlijk nog nieuw toch?. (Okt.2010 staat het kenteken op)verder zit er ook wat meer dingen op zoals de steun in het middenconsol en wat andere dingen wat de standaard expression dacht ik niet heeft.
Nu twijfelde ik de dag ernaar of het zeker wel een cruisecontrol had. Ik weet het eigenlijk 95% wel zeker en de dag erna een belletje naar de verkoper bevestigde hij dat ook maar ben er niet gerust op. Echter weet ik zeker dat hij die + en - knopjes op het stuur heeft omdat ik fotos heb gemaakt. Nu even aan jullie kenners de vraag. Als die knopjes er opzitten dan heb je toch cruisecontrol? ik bedoel, zou je die niet hebben zitten die knoppen er ook niet toch? wie kan mij even uit de onzekerheid halen?
Mijn huidige auto zit de activeringsknop van de cruisecontrol/snelheidsbegrenzer heet het geloof ik ook wel, aan het stuur links onder de lichtbediening. waar zit dat in de nieuwe scenic?
misschien twee domme vragen maar ik stel hem gewoon hier. Jullie hebben mij wel vaker geholpen in mijn onzekerheid. Als vrouw alleen kan je niet alles weten toch. Ik vind het al stoer genoeg dat ik alleen een nieuwe auto heb gekocht.
alvast bedankt allemaal,
Loes
Nieuwe Scenic cruise control?
-
Loes
Topic author - Lid

-
brandkraan
- Lid

- Actief als: particulier
Re: Nieuwe Scenic cruise control?
De Expression uitvoering (in ieder geval het 2010 model wat jij hebt) heeft standaard cruise control en snelheidsbegrenzer.
De aan/uit schakelaar zit in op de midden console (tussen de versnellingspook en het dashbord).
Of de schakelaars op het stuur er ook zijn bij een uitvoering zonder cruise control weet ik niet (niet te zien in de folder op de Renault web site).
De aan/uit schakelaar zit in op de midden console (tussen de versnellingspook en het dashbord).
Of de schakelaars op het stuur er ook zijn bij een uitvoering zonder cruise control weet ik niet (niet te zien in de folder op de Renault web site).
SCENIC III Expression 1.5dCi-110 (jan 2011)
Blue Extreme, Arkamys audio, parkeersensoren, armsteun/opbergruimte, trekhaak
Blue Extreme, Arkamys audio, parkeersensoren, armsteun/opbergruimte, trekhaak
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Loes
Topic author - Lid

Re: Nieuwe Scenic cruise control?
Ik heb gisteren mijn nieuwe scenic expression+ , 16 V opgehaald. En wederom rijdt deze ook weer prachtig. En brandkraan, er zat dus idd gelukkig een c…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 20 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht