Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Turbo vervangen
Renault Megane Sedan 1900 diesel 85 kw bouwjaar 2004
Is er iemand die mij raad kan geven voor het demonteren en monteren van een turbo?
Kan hij eruit langs boven of moet de colector los en zo ja wordt de dichting van de colector vervangen
Heeft er misschien een werkbeschijving van?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Iemand al een Android radio gemonteerd in zijn Renault?
Ik heb een Reanult Captur waarvan de radio het begeven heeft.
Ik zou deze willen vervangen door een Android radio, mogelijks de Davilon DVL4041.
Blijven alle functies werken?
Beste forumleden. Ik ben van plan zelf een (vaste) trekhaak te monteren onder mijn Clio estate Limited uit 2017. Nu kon ik daar op de clioclub en andere forums weinig over vinden, dus heb ik een aantal vragen die een van jullie hopelijk kan...
Ik heb een Talisman van 2018 met een stoffen bekleding en handmatig verstelbare stoelen zonder stoelverwarming maar met rugmassage.
Nou wil ik daar leer inbouwen, echter is de linker voorstoel elektrisch verstelbaar en hebben die stoelverwarming. Is...
Goedendag,
Ik heb geprobeerd mijn achterbumper te demonteren om nieuwe kappen aan de rechterachterzijde te plaatsen. Tot nu toe heb ik de volgende stappen ondernomen:
1. Ik heb drie schroeven losgedraaid bij de laadruimte, onder het rubber.
2. Ik...
Ik heb een megane IV station waarbij het slot van de deur links achter kapot is (bromt op het moment wanneer de deuren op slot gaan, en deze deur blijft open). Hierbij heb ik de bekleding aan de binnenkant los gekregen, alleen loop...
ik heb de distributie vervangen bij mijn renault espace type 4 2.0 turbo bouwjaar 2003. Hierbij heb ik de liniaal gebruikt om de nokkenas op tijd te zetten. De krukas dacht ik vast te hebben gezet maar de kleine pin gebruikt en dus...