Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoi, weet iemand hoe ik het voetje van de binnenspiegel van het raam af schuif of klik? En welke kant op.
Ik denk tenminste dat het eraf te schuiven is, maar het lukte me niet, en ik durfde niet te forceren.
Het is overigens een automatisch dimbare spiegel, maar ik gok dat de voetjes allemaal ongeveer gelijk werken?
MODERATOR EDIT
Onderwerptitel aangepast en topic verplaatst naar juiste forum gedeelte.
Als er een dimbare spiegel inzit, dan heb je zeker ook een regensensor.
De spiegel lijkt vast te zitten op een bol plastic huis van de regensensor. Dit huis bestaat uit twee gedeelten.
Probeer met een schroevendraaier voorzichtig de twee helften van elkaar te halen. Verwijder dan eerst de bovenste kap (boven de spiegel langs). Verwijder dan de onderste kap door deze naar beneden te schuiven langs de ruit. Pas wel op voor de regensensormodule !
Je kunt nu de stekker van de spiegel losmaken en de spiegel naar beneden toe verwijderen.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
dat is me wel gelukt alleen de spiegelhouder omlaag schuiven lukt me niet deze zit waarschijnlijk te vast moet ik dit los tikken voorzichtig? of moet ik ergens een schroevendraaier tussen steken?
mij was het ook nog niet gelukt om de spiegel van dat voetje af te schuiven naar beneden. Ik durf ook niet al te hard te duwen of te trekken, bang voor de voorruit
slaan icm glas lijkt me ook niet echt heel slim.
Die voorruit kan wel wat hebben hoor. Hij zit inderdaad niet erg losjes. Als de kappen los zijn, dan kun je vrij goed zien hoe de spiegel vast zit en welke kant je op moet bewegen.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn garage heeft op mijn verzoek deze USB C 12V naar 5V converter gemonteerd op de voeding vd binnenspiegel.
Ik had de converter zelf via Aliexpress gekocht en niet eerst getest, ging ervan uit dat hij wel zou werken.
De monteur gaf aan dat er...
Ik heb hier een vraagje over mijn renault megane 4 gt van 2017 1.6 165dci.
Met chiptunen en de automatische versnellingsbak te flashen blijven we de melding krijgen risico op versnellingsbak schade hoe komt dit eig ? Zijn al maande al probere...
Audio is voor mij een redelijk onbekend terrein. De radio staat meestal aan en dan vind ik het verder wel best. Viel in de Megane op dat het niet best klonk. Speaker in de voordeuren bleken redelijk vergaan dus maar wat besteld....
Ik ben op het moment trots eigenaar van een Clio 4 GT, die vanwege gezinsuitbreiding nu toch een maatje te klein blijkt te zijn. Daarom ben ik me aan het oriënteren op een Megane 4 GT (of GT-line).
Ik ben sinds een halfjaar de eigenaar van een megane gt uit 2017.
Super fijn sturende auto en lekker vlot.
Nu loop ik tegen het volgende probleem aan: auto houd bij half tot vol gas optrekken zo nu in dan kort in, een stevige...
Ik heb een Renault Megane 3, bouwjaar 2011.
Een paar weken geleden begaf mijn startmotor.
Die heb ik laten vervangen, maar helaas kwamen er andere problemen bij kijken.
De monteur had zeer waarschijnlijk kortsluiting gemaakt,...