Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik zit met een koppelingspedaal die op de grond ligt, als ik het pedaal met mijn hand naar boven haal blijft hij in die stand staan. Maar wanneer ik hem met mijn voet aantik valt hij op de grond...
Nou heb ik de boel onder het Dashboard los gehaald om te kijken of ik daar iets kon vinden en vond volgens mij een afgebroken veer die op een ronde bus aan de linkerkant van het kopplingspedaal zit/zat. Een deel van de veer hangt er nog aan. Zie foto
Kan iemand mij vertellen of dit ook het probleem is, of dat er mischien meer aan de hand is
s dat geen hulpveer die bij een zekere pedaalstand meehelpt indrukken.?Ik denk meer dat de werkcilinder aan de koppeling fit.De kracht is dan weg om de pedaal terug naar omhoog te krijgen.Je zult zien dat je bij de nieuw geplaatste werkcilinder tijdens het ontluchten het pedaal zelf omhoog moet trekken om er verse olie in te krijgen.
Normaal zoudt ge slecht in versnelling geraken,achteruit zal toch kraken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn koppelingspedaal is 'squeaky' geluiden is gaan maken.
Ik zie dat het omhulsel van de kabel enigszins geraffeld(niet tot op de kabel zelf) is tussen carosserie en pedaal.
Het gaat om een simpele kabel, geen cilinders en dergelijke....