Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Wie heeft er ervaring met het verwisselen van de mistlamp voor van een Renault Scenic model 2002?
Is het het losschroeven met een torx-schroevendraaier aan de voorzijde van de lamp, of dient de plastic kap aan de achterzijde van de mistlamp te worden losdgedraaid?
Voor de lamp zelf dient het kapje los gedraaid te worden, voor de hele mistlampunit moet de torx aan de onderzijde eruit gedraaid worden en moet je de unit naar voren eruit zien te wrikken.
Dank voor je hulp. De auto heb ik met 1 wiel op het trottoir gezet (is dus verhoogd). Daarna de lamp aan de achterzijde de plastic dop eraf gedraaid en een deel van het armatuurtje losgedraaid (deze zit met een rubber geborgd). Daarna kon ik de lamp vervangen (deze was stuk).
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Lopen jullie tegen het zelfde ongemak aan als ik?
In de Austral heeft Renault er voor gekozen om geen mistlampen onder in de bumper te monteren, maar lijkt het erop dat de koplampen wat dimmen als je hem op de slechtweer stand zet....
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Al sinds het begin heb ik de Austral helaas niet echt een geweldige auto gevonden. Grote en kleine kritiekpunten welke op dit forum veelvuldig langs zijn gekomen. Een aantal wil ik wel benoemen:
- De traktor *zucht*
- Het vreemde verbruik... des te...
De versnellingsbak is kapot van mijn Renault Kangoo 4x4 (benzine) uit 2002.
Nu is mijn vraag,
Kan ik er een tweedehands versnellingsbak van een Kangoo (uit die periode) onder zetten of heeft deze 4x4 uitvoering een andere versnellingsbak?
Er zijn...
Beste lotgenoten, Nadat onze Kangoo 2002 1600-16 van zijn elektronische spoken is afgeholpen via dit voortreffelijke forum is er een nieuw probleem: De ATF van de stuurbekrachtiging lekt via een gat in de slang. Op internet vind ik geen vervangend...
Hallo,mijn Kangoo van 2002 1.2 16 v krijg ik niet van de startblokkering het lampje knippert snel,en heb de truc met de knop ingedrukt houden ook gedaan tijdens starten.
Niets werkt dus.
Volgens de garagehouder kan dit niet gemaakt worden.
Auto is...