Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Model/uitvoering : Trafic Passenger______________ Bouwjaar : 2000_______________ Brandstof : diesel______ 2500cc________
onder onze bus hangt een klein bakje, met een mini uitlaat en een toevoer uit de diesel-tank. er komen ook leidingen van het motorblok naartoe.
nu heb ik me laten vertellen dat dit een motor (interieur)-voorverwarming kan zijn . klopt dit en hoe werkt dat dan. afhankelijk van de temperatuur of moet ik ergens iets aan- opzetten??
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een renault trafic bwjr 2022/11 150 pk
Manueel 6
Op de testbank meten we 131 pk en 330 nm koppel
Mijn vorig trafic 2.5 dci 150 pk had 150 pk op de testbank en een partner Hdi 90 pk ook 90 pk op de tesbank.
Ik heb ondertussen al 2 vervang...
Ben sinds kort weer in het bezit van een Megane I, bouwjaar 2000. De serie t/m 2000 had zwakke bekleding en ook de kwaliteit van de stoelen is niet voor vele tonnen rondrijden gebouwd. Mijn bestuurdesstoel is moe / wat doorgezakt....
Ik heb een Talisman van 2018 met een stoffen bekleding en handmatig verstelbare stoelen zonder stoelverwarming maar met rugmassage.
Nou wil ik daar leer inbouwen, echter is de linker voorstoel elektrisch verstelbaar en hebben die stoelverwarming. Is...
Bij het verwisselen van de waterpomp viel mij op dat de onderplaat vettig was. r110zweet2.jpg Bij nadere inspectie zag ik dat de motor zweet. Er lijkt een punt voor onderhoud te zijn (waar de imbus in past). r110zweet1.jpg
Ik kan niks vinden over...
Zou er iemand een brandstofschema hebben van betreffende wagen, wil eigenlijk weten of er een opvoerpomp in de brandstoftank zit van betreffende wagen. Ook, indien mogelijk, de juiste plaats van het eventuele brandstofpomp-relais.
Alvast bedankt bij...
Heeft iemand na het vervangen van de remblokken vooraan ook het probleem gehad van precies lucht bij het induwen van het pedaal ? Bij pompen op het pedaal hoor ik ook alsof het pedaal een blaasbalg is. Normaal hoeft men toch niet te ontluchten na...