Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
door Vertrokken - 34822 » 13 feb 2026 21:00 » in Megane E-TECH
Hallo allen,
Heeft iemand enig idee hoe ik die onderhoudsmelding kan resetten in de Megane met die nieuwe RLink interface?
De auto heeft twee weken geleden een servicebeurt gehad en nu komt die melding.
Al jaren rijd ik met plezier in mij Talisman Estate (helaas niet meer nieuw te koop.... ) In de 6 jaar dat ik de auto rijd heb ik een aantal verschillende telefoons en telefoon contacten verzameld. Deze wil ik nu allemaal verwijderen en een...
Recent heb ik een Loady lader aangeschaft die op zich doet wat ie moet doen.
Wat echter niet werkt naar verwachting is dat bij de instelling van 16A er maximaal 13.5A loopt, en vaak nog minder.
Komt dit door de Loady of door de Captur?
De batterij...
Reacties: 1
Weergaves: 273
Laatste bericht door groen_duiven 04 mei 2026 20:47
Ik heb een Renault iconic cinq en een dynamisch contract bij Tibber. Leuk om niet zelf precies in de gaten te hoeven houden wanneer je de auto aan de lader hangt voor de goedkoopste tijden. En je krijgt nog een paar centen als je Tibber laat bepalen...
Mijn R5 van 2 maanden oud heeft nu al 5-6 keer een plotselinge rembeweging gemaakt, en zelfs 2x een noodstop geforceerd tijdens het rijden op een lege snelweg met 100 en 130km/h, met cruise control aan. Door direct gas in te drukken kon erger worden...
Na een reset van mijn instellingen in de auto is hij niet meer gesynchroniseerd met de app. Als ik hem probeer weer te synchroniseren zou je een code op het display moeten zien, maar ik zie niets, ook niet na 10 minuten wachten. De app geeft aan dat...