Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
door Vertrokken - 34822 » 13 feb 2026 21:00 » in Megane E-TECH
Hallo allen,
Heeft iemand enig idee hoe ik die onderhoudsmelding kan resetten in de Megane met die nieuwe RLink interface?
De auto heeft twee weken geleden een servicebeurt gehad en nu komt die melding.
Al jaren rijd ik met plezier in mij Talisman Estate (helaas niet meer nieuw te koop.... ) In de 6 jaar dat ik de auto rijd heb ik een aantal verschillende telefoons en telefoon contacten verzameld. Deze wil ik nu allemaal verwijderen en een...
Recent heb ik een Loady lader aangeschaft die op zich doet wat ie moet doen.
Wat echter niet werkt naar verwachting is dat bij de instelling van 16A er maximaal 13.5A loopt, en vaak nog minder.
Komt dit door de Loady of door de Captur?
De batterij...
Ik zie regelmatig bij andere auto's als ze de auto open doen, gaan de lichten branden.
Nu hebben wij een Renault Grand Scenic uit 2013, waar je op de sleutelkaart de lampen kan bedienen.
Kan ik dit instellen dat het met het slot...
Reacties: 1
Weergaves: 668
Laatste bericht door scarface450 03 mei 2025 23:39
Onze Scenic met 1.2 TCE maakt weer een geluid, nog erger dan eerst. Er is nu constant een ratel hoorbaar buiten/onder de auto bij de motor/bak. Dit hoor je ook tijdens het rijden.
Vandaag heb ik een proefrit gemaakt met een identieke Renault Scenic...
Al sinds het begin heb ik de Austral helaas niet echt een geweldige auto gevonden. Grote en kleine kritiekpunten welke op dit forum veelvuldig langs zijn gekomen. Een aantal wil ik wel benoemen:
- De traktor *zucht*
- Het vreemde verbruik... des te...