Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een groene mini iso stekker aangesloten achter mijn radio.
Deze heeft eerst wel de optie gehad om AUX te activeren. Ik kreeg in het menu: AUX:ON, AUX:OFF en AUX:AUTO
Nu zijn deze opties verdwenen.
Ik heb op diverse fora deze vraag gesteld: Hoe krijg ik deze optie weer terug?
Het probleem is, dat het allemaal nogal erg complex is. Jij hebt het zogenaamde CNI2 (of CNI-2) systeem en daarvan zijn de aansluitmogelijkheden voorwat betreft de AUX verschillend ten opzichte van de vrijwel identieke Update List radio zonder navigatie. Vandaar dat waarschijnlijk jouw kabel dan ook niet werkt, want dat is de gebruikelijke AUX kabel voor een Update List radio.
Als je de kabel uit de radio haalt, kun je dan via het menu wel weer de AUX selecteren?
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds een tijdje rijden we in een kadjar 2016 Böse edition.
Nu zou ik graag CarPlay geactiveerd willen hebben.
Is dit mogelijk? En is er iemand in de regio Twente wie dit kan activeren?
Software 2.2.19.300 zit op onze radio....
Hoi
Ik heb sinds een paar maanden een Kadjar 2016
uiteraard met R-Link
Ik mis wel Apple Carplay
Weet misschien iemand hoe ik deze toch kan activeren in mijn Kadjar
of dit uberhaupt wel kan
of is er wat te koop voor dit zonder dat ik mijn radio moet...
Mijn panoramadak werkt prima alleen als hij openstaat gaat hij heel traag dicht en wilt af en toe niet dicht gaan. Het gaat erg moeizaam en moet hem dan helpen door hem mee naar voren te trekken.
Iemand een idee waar dit aan kan...
De ventilator van mijn twingo 2 werkt op geen enkele stand meer. De zekeringen heb ik gechecked en die zijn ok.
Voordat ik het hele dashboard loshaal, kan ik eventueel het schakelaartje nog controleren? Of kan ik dit ook alleen via de achterkant?...
Ik ben al een hele tijd aan het stoeien. Na in de regen open gestaan te hebben gaat het elektrisch schuifdakraam niet meer open en dicht. Ik heb het bedieningspaneel en de motor vervangen.
Maar zonder succes.
Handmatig via de motor...