Goedendag autoliefhebbers,
De knikker is door de kapel. Ik ga me een nieuwe wagen aanschaffen. En waar beter dan hier kan ik mijn vraag kwijt!? De keuze is al voor 80% gemaakt. Een scenic 2012…
Ik rij al 10 jaar met renault en heb altijd om de 3 of 4 jaar een nieuwe aangeschaft. Dure hobby volgens sommige, maar ok, ieder zijn ding natuurlijk.
Ik rij nu met een 1.9 dci scenic privilége van 2008. Zeer tevreden over.
Nu met het salon heb ik dus een deftige korting gekregen… Ze geven nog 10500€ voor de mijne, en krijg als ik een nieuwe scenic aanschaf nog een korting van bijna 6500€… Dus bijna 17000€.. Daar kan je al eens voor gaan kijken.
Nu sta ik altijd open voor alternatieven? Maar ik vermoed dat andere merken niet aan deze prijs gaan kunnen. Dat wanneer ik de prijs van renault + al zijn opties op tafel leg, de andere merken er niet gaan aankunnen. Of zie ik dat verkeerd?
Woensdag ga ik naar het salon om daarna mijn definitieve keuze te maken, maar zoals reeds gezegd… ik vermoed dat ik voor de prijs het meeste aan toeters en bellen en luxe enz ga krijgen bij Renault.
Ik had ook een c-max in gedachte, ga er woensdag eens naar kijken.
Zijn er hier mensen die hetzelfde voor hebben (gehad)?
Ik ben ook maar een particulier…
Alvast hartelijk dank voor de antwoorden!
Stef
Scenic 2012 kopen? Of....
-
Dekwoje
Topic author - Lid

- Berichten: 59
- Lid geworden op: 04 jan 2012 17:01
- Actief als: particulier
Scenic 2012 kopen? Of....
Trouwe gebruiker van de Renault Scenic sinds 2004... Met elk model een aantal jaar gereden, ze worden er alleen maar beter op! 
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
nikk
- Gerespecteerd lid

- Berichten: 2267
- Lid geworden op: 13 nov 2010 14:53
- Actief als: particulier
- Locatie: REO
Re: Scenic 2012 kopen? Of....
Hoi Dekwoje,
Rij zelf een C-max grand 2011, automaat 2.0 diesel. Best wel fijne bak maar eigenlijk ook weer niets bijzonders mi, beetje kleurloos. Wellicht heb je reeds gereden met een C max? benieuwd wat je er van vind.
Groeten, nico.
Rij zelf een C-max grand 2011, automaat 2.0 diesel. Best wel fijne bak maar eigenlijk ook weer niets bijzonders mi, beetje kleurloos. Wellicht heb je reeds gereden met een C max? benieuwd wat je er van vind.
Groeten, nico.
VW Transporter L2H1 2.0 TSI '17
Golf 1.2 TSI highline DSG7 '12
Megane Berline automaat 1.6 16v D093411 '00
Laguna HB automaat 2.0 8v S092000 '99
Laguna HB automaat 2.0 8v S088180 '98
Golf 1.2 TSI highline DSG7 '12
Megane Berline automaat 1.6 16v D093411 '00
Laguna HB automaat 2.0 8v S092000 '99
Laguna HB automaat 2.0 8v S088180 '98
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Dekwoje
Topic author - Lid

- Berichten: 59
- Lid geworden op: 04 jan 2012 17:01
- Actief als: particulier
Re: Scenic 2012 kopen? Of....
Goedemorgen,
Nog een paar vraagjes en bemerkingen. Ik ben momenteel heel tevreden van mijn garagist (service). Als ik naar een andere zou gaan voor pr…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Nog een paar vraagjes en bemerkingen. Ik ben momenteel heel tevreden van mijn garagist (service). Als ik naar een andere zou gaan voor pr…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Trouwe gebruiker van de Renault Scenic sinds 2004... Met elk model een aantal jaar gereden, ze worden er alleen maar beter op! 
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 9 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Megane CC 2012 sierstrip bovenkant deur
door Frank3 » 07 jul 2025 12:34 » in Onderdelen en accessoires gezocht -
Reacties: 0
Weergaves: 724 -
Laatste bericht door Frank3
07 jul 2025 12:34
-
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 775 -
Laatste bericht door maxjager
31 aug 2025 09:45
-
-
Vraagbaak Renault Megane scenic 2002
door Fredfender » 25 jul 2025 15:31 » in Onderdelen en accessoires gezocht -
Reacties: 3
Weergaves: 950 -
Laatste bericht door mechanic
09 sep 2025 08:06
-
-
-
Grand Scenic 2018 hoedenplank bagagezeil rolgordijn
door beachbiker » 31 jul 2025 11:24 » in Onderdelen en accessoires gezocht -
Reacties: 0
Weergaves: 760 -
Laatste bericht door beachbiker
31 jul 2025 11:24
-
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 1053 -
Laatste bericht door de mon
19 sep 2025 14:52
-
-
[Grand Scenic] Plank voor bodem achter derde zitrij
door jodegroot » 16 aug 2025 08:41 » in Onderdelen en accessoires gezocht -
Reacties: 1
Weergaves: 619 -
Laatste bericht door scarface450
19 aug 2025 23:31
-
-
-
Vreemd gedrag automatische airco scenic 3
door Josscenic3 » 30 aug 2025 12:52 » in Elektronica Scenic III -
Reacties: 6
Weergaves: 1100 -
Laatste bericht door Jacco1234321
04 okt 2025 00:02
-