Scenic 2012 kopen? Of....

Algemeenheden Scenic, chit-chat, dingen die niet in andere forumdelen passen
Plaats reactie

Topic author
Dekwoje
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Laatste bezoek: 05 dec 2023 10:58
Actief als: particulier

Scenic 2012 kopen? Of....

Bericht door Dekwoje »

Goedendag autoliefhebbers,
De knikker is door de kapel. Ik ga me een nieuwe wagen aanschaffen. En waar beter dan hier kan ik mijn vraag kwijt!? De keuze is al voor 80% gemaakt. Een scenic 2012…
Ik rij al 10 jaar met renault en heb altijd om de 3 of 4 jaar een nieuwe aangeschaft. Dure hobby volgens sommige, maar ok, ieder zijn ding natuurlijk.
Ik rij nu met een 1.9 dci scenic privilége van 2008. Zeer tevreden over.
Nu met het salon heb ik dus een deftige korting gekregen… Ze geven nog 10500€ voor de mijne, en krijg als ik een nieuwe scenic aanschaf nog een korting van bijna 6500€… Dus bijna 17000€.. Daar kan je al eens voor gaan kijken.
Nu sta ik altijd open voor alternatieven? Maar ik vermoed dat andere merken niet aan deze prijs gaan kunnen. Dat wanneer ik de prijs van renault + al zijn opties op tafel leg, de andere merken er niet gaan aankunnen. Of zie ik dat verkeerd?
Woensdag ga ik naar het salon om daarna mijn definitieve keuze te maken, maar zoals reeds gezegd… ik vermoed dat ik voor de prijs het meeste aan toeters en bellen en luxe enz ga krijgen bij Renault.
Ik had ook een c-max in gedachte, ga er woensdag eens naar kijken.
Zijn er hier mensen die hetzelfde voor hebben (gehad)?
Ik ben ook maar een particulier…
Alvast hartelijk dank voor de antwoorden!
Stef
Trouwe gebruiker van de Renault Scenic sinds 2004... Met elk model een aantal jaar gereden, ze worden er alleen maar beter op! :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

nikk
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 21 jun 2025 14:54

Re: Scenic 2012 kopen? Of....

Bericht door nikk »

Hoi Dekwoje,