Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Wij hebben van twee Espace 1 Espace compleet gemaakt. Diverse onderdelen overgezet evenals. Van de schade Espace hebben we het gehele contactslot, sensors en alle computers overgezet naar de Espace die we compleet willen maken. Vervolgens zijn we nu zover dat we de Espace wilde starten. Startmotor gaat wel rond en je ruikt ook een beetje benzine, maar hij slaat niet aan. Tevens hebben we ook GEEN dashboarddisplay. Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn.
Graag wat meer info over de Espaces. Is het een Espace III t/m 2002? Dit i.v.m. het contactslot.
Ik denk eerlijk gezegd, dat het zonder CLIP (Renault dealer computer) een onmogelijke zaak wordt om hem draaiende te krijgen. Denk aan o.a. de startblokkering.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Probleem is deels opgelost. Het gaat om Espace type 3 uit 2000. We hebben hem zojuist lopend gehad. 2 a 3x gestart en hij liep. Vervolgens wilde hem nogmaals starten en toen hoorde we ping en viel alles uit. Vervolgens de accu losgekoppeld en 30 minuten gewacht en weer opnieuw aangesloten. Contact aan, display ging even branden, starten en weer ping alles viel weer uit. Daarna sleutel weer omgedraaid, maar helemaal niks?
Je weet nu in ieder geval dat de startblokkering z'n werk goed doet Dus zal hij niet zo snel gestolen worden.
Vermoed dat je toch hulp van de Dealer nodig hebt.
SUC6
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Onze Clio 2 1.2 16v met bouwjaar 2003/10 slaat niet meer aan.
Van het ene moment op het andere.
Diezelfde avond nog geprobeerd en toen startte hij opnieuw.
Stil gelegd, en vanaf dan slaat hij niet meer aan.
Probleem is dat er geen vonk wordt...
Onze Clio 2 1.2 16v met bouwjaar 2003/10 slaat niet meer aan.
Van het ene moment op het andere.
Diezelfde avond nog geprobeerd en toen startte hij opnieuw.
Stil gelegd, en vanaf dan slaat hij niet meer aan.
Probleem is dat er geen vonk wordt...
Hoi .
Mijn Clio2 1.5 68pk startte vorig jaar heel soms niet goed.
Laatste weken is het zowat dagelijks dat ie niet meteen aanslaat.
Zowel koud/warm.
Als ie niet meteen aanslaat , stop ik met starten. tweede of derde keer doet ie het wel....
Ik kocht zonet een Renault Master 2 van 2010.
De batterij en dynamo zijn net vervangen. Ik rijd en parking op en plots geeft de bestelwagen een foutmelding en start niet meer.
De wagen staat nu vast op de parking.
Rood lampje blijft branden en...
Vandeweek startproblemen met de2003 Clio 2 1.5 dci 65pk.
Starter gaat vlot rond maar wilde niet aanslaan. Na een uurtje terug geprobeerd en na een paar pogingen kreeg ik hem aan de praat al pompend met gaspedaal. Kwam langzaam op toeren ,...
Vandeweek startproblemen met de2003 Clio 2 1.5 dci 65pk.
Starter gaat vlot rond maar wilde niet aanslaan. Na een uurtje terug geprobeerd en na een paar pogingen kreeg ik hem aan de praat al pompend met gaspedaal. Kwam langzaam op toeren ,...
Het gaat om een Renault espace uit 2005 2.0T 16V met een automatische transmissie.
Tijdens het schakelen tussen P, R, N, D verdwijnt af en toe de stand op het display. De auto lijkt dan nog wel de schakelen wel erg schokkerig. Bij het...