Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
ik heb een ;aten we maar zeggen groot probleem. Ik was nl klaar met auto poetsen en ik zat op een bankje niet ver van mijn huis. Ik ben even naar een winkeltje toe gegaan en helaas is mijn keycard op dat bankje blijven liggen. er waren ook een paar kleine jongens daar ik de buurt en toen ze me zagen aan komen lopen gingen ze heel snel weg. ( dus een van hen heeft mijn kaartje)
Mijn vraag is hoe kan ik die kaart afmelden zodat hij het niet meer doet want ik ben bijna 100% zeker dat als ik mijn auto voor de deur laat staan dat i zo gestolen wordt.
Bij de daeler zal het ongeveer tussen de 35 en 75 euro kosten om de verloren/gestolen kaart te laten verweideren uit het systeem.
Ik wil dit wel gratis voor u doen en eventueel indien gewenst kan ik u ook weer een nieuwe reserve kaart aanleren en die kost bij ons 125,- euro inclusief programmeren en aanleren
voor verdere vragen mag je mij ook gerust even bellen op 06-30463996
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Laatst een megane grandtour station uit 2005 gekocht.
Niks mis met de auto en loot perfect.
Enige wat nu blijkt is dat als ik de ruitensproeier functie voor voorruit wil gebruiken er niks gebeurd en als ik die voor achter gebruik...
Megane E-Tech wilde niet open vanwege lege batterij van de keycard. Noodsleuteltje uit de keycard gehaald, auto geopend maar starten lukte niet. Via Google erachter gekomen dat je de keycard in de middenconsole moet leggen bij het sleutel symbool,...
Sinds kort trotse bezitter van een rode Zoë van 2022 met gekochte accu (de rode rolschaats). Helemaal te gek karretje, waar ik al veel eerder aan had moeten beginnen. Heb een vraag over het openen en sluiten van de ramen via de ab. Het is...
Hallo, we hebben een scenic 1.6 uit 2011. De deur aan de bestuurderskant gaat niet open met de keycard, wel met de noodsleutel. De overige deuren gaan wel open en dicht met de keycard. Indien je de deur van de binnenkant opent, kun je deze wel weer...
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik woon op Curaçao en heb bij mijn moeder een Renault Modus 2005 staan. Er wordt iedere maand sowieso wel een stuk in gereden.
Onlangs bij de garage heeft men het lampje: 'onderhoudsbeurt'...