Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
hallo zit met een probleem! na de accu eraf te hebben gehad doet de radio het niet meer
wie kan mij helpen heb de sleutels ook niet meer om de radio eruit te halen
heb wel een stikker op mijn map mischien dat hij daar op staat?
mischien heeft iemand nog een ander oplossing?
heb geen zin om een andere radio te kopen!
SAM_0138.JPG
SAM_0139.JPG
alvast heel erg bedankt!
groetjes rakesh
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik heb de informatie nodig op de sticker welke op de zijkant van de radio staat. Je moet hiervoor de radio er even uitnemen. Evt. twee lange spijkers gebruiken die in de twee gaatjes passen in het front van de radio.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
zal zo gelijk proberen. ik had geprobeerd 2 foto's toe te voegen op te kijken of de code daar op stond maar krijg het niet helemaal voor elkaar. maar probeer eerst wel de radio eruit te halen!
Ook ik zoek de code van de radio. Ik heb een Renault Grand Scenic gekocht uit 2006. Er zat een carkit in die ik zelf heb geprobeerd er uit te halen. Maar achteraf bleek ik een code nodig te hebben. Alles afgezocht in de boekjes en op internet, maar niets gevonden.
Als ik het goed lees is alleen de security code nodig die op de sticker staat. Dit is X628.
Kan iemand me helpen ? Mochten meer gegevens nodig zijn, dan hoor ik het graag.
wie kan me helpen aan de radiocode van mijn megane scenic 1.8 uit 2005.
de code's op de radio zijn
RN278F20143337
FD0102410143337 productnummer
8200152346TU377
22DC278?62P modelnummer
014337
mijn dank is groot
Kan iemand mij helpen aan een radiocode voor mijn autoradio. Het is een fabrieksmodel in mijn Renault clio uit 2006.De volgende informatie stond op de sticker die aan de zijkant van de radio zit geplakt.
Hallo.
Net een scenic, bj 2000, gekocht, maar geen boekje of code erbij.
Omdat ik het stuur wil vervangen, toplaag is er van af, wil ik de accu loskoppelen. maar dan heb ik natuurlijk wel de code
nodig. Onderstaand staat op de radio:
Model 22DC279 / 62P
TOXO94
RN 279 FY0094686
Prod no FDo100210094686
7700434425TX 094 7700 434 425
Bedankt voor de code, ik ga het zo uit proberen. De nummers zoals ik die opgeggeevn heb is het enige wat op mijn radio, zijkant, staat. Het rechthoekig deel met "security"staat er bij mij niet op??
Maakt dat nog wat uit voor de codes?
ik ben nieuw hier omdat ik op zoek ben naar de radiocode van mijn renault espace 3.0 DCI 130 KW automaat die dankzij een haperende CD van de navigatie met een lege accu kwam. Nadat ik deze had opgeladen deed de radio het niet meer en vroeg om een code.
ik heb dit onderwerp gelezen en heb wat codes en ik hoop dat hiermee de code achterhaald kan worden.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?