Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Een vriendin van mij (waar ik niet snel even heen kan rijden) heeft een storing aan dr startonderbreker. Zelf denk ik bij de summiere omschrijving die ze geeft aan een massaprobleem bij de accu of wellicht zelfs bij de zekeringenkast. Maar om eerlijk te zijn, dat basseer ik nergens op. Hier is haar omschrijving:
Lampje v startondrbreker in dashboard knipperd altijd toch?
Bij de mijne knippert ie af en toe super snel en tkt dan ook daar ergens...
Lampjes in dashboard blijven dan branden en trekt zo accu leeg
Hoelang duurt het voordat de accu leeg is?
Gingen de deuren normaal van het slot of trager dan normaal? Er is ook een kans dat de accu op z'n laatste benen loopt.
Het gaat om een Clio. De auto start gewoon alleen de startonderbreker blijft knipperen een hele tijd in ieder geval, uiteindelijk gaat ie wel uit. Stilstaand loopt de accu van nog geen jaar oud binnen een aantal uren leeg.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
onze twingo 3 uit 2015 heeft een vervelend probleem, namelijk dat deze de ene keer wel, en de andere keer niet start.
ik heb het forum doorzocht, maar kon dit probleem niet vinden.
soms stap je in, drukt de koppeling en de rem in,...
Sinds vanmorgen kreeg ik plots de storing inspuiting controleren
De auto laten uitlezen en er stond code DTC05714F
Remsignalen, te sterke motor vertraging
Wat houd dit in ??
Renault Master bj 2013 heeft een abs storing. Na onderzoek door garage, is op aanraden helpdesk abs pomp opgestuurd voor revisie. Pomp is zonder gereviseerd te worden weer opgestuurd want was niks mis mee. Andere helpdesk ingeschakeld door garage en...
Onze Espace V uit 2016 geeft de melding storing remsysteem . We hebben de auto gekocht bij een universeel autobedrijf met een jaar garantie. Hiervan is inmiddels bijna een half jaar voorbij, dus wat dat betreft hebben we nog even voor dit probleem....