Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Heb al jaren een kangoo, vanaf de eerste generatie.
Laatst mijn accu vervangen, en de radio doet het niet meer, kan de code helaas niet vinden. In mijn boekje wordt alleen verwezen naar de dealer.
Kan iemand mij helpen met de code.
Renault Kangoo 2006
Model:RENRDW200-00
RNRD1860077327
SECURITY CODE: e369
FD0606060077327
Hallo goedenavond ,
ik heb nog even de radio eruit gehad en gekeken,er staat nog een code op en dat is ,
T0c753 . tevens staat er dit ook nog op 7700 434 425 . aan de zijkant staat ook nog
7700434425TC753 . 0243873. ik hoop dat je hier wel iets mee kan .
tevens heb ik inmiddels 3x de verkeerde code ingevoert helaas , nu heb ik dit gevonden op de site
geld dat ook voor mijn radio ? alvast bedankt.
3x op 1
8x op 2
3x op 3
9x op 4
@ Mara: Sorry, had eerder je bericht niet gezien....
Nee, wij kunnen niet aan de hand van het kenteken iets achterhalen, dat kan mogelijk alleen de renault dealer.
Als je de radio even uit het dashboard haalt kun je de gevraagde nummer vinden, deze kunnen we hier gebruiken om de code voor de radio uit te rekenen.
Renaults tot nu toe:
- Nevada 1992 Manager (helaas overleden)
- Megane II ph2 2006 business
- Megane III 12-2013 bose
Hallo , ik heb de code opgeschreven mijn dank daar voor .
Nu zit ik met het volgende probleem , nu geeft de radio CODE aan en kan ik
dus geen code invoeren, hoe nu verder ? . Mvg kevin
Dankjewel voor de code, helaas doet deze het alleen niet.
Zal zo eens kijken of ik misschien een verkeerde cijfer heb genoemd bij mijn radio code??
Ik kom hier op terug.
Alsnog bedankt!
Jessssss ! ! ! , gelukt radio doet het weer.
Mijn dank is zeer zeer groot .
Ik ben heel blij dat mijn scenic zijn eigen radio kan houden.
Want ik zag het echt niet zitten om er een andere radio in te zetten ,
Dit omdat ik mijn scenic zo orgineel mogelijk wil houden.
Thx mensen ! .
Ben zelf niet handig geweest en security code was niet correct van mij.
Heb 2 cijfers omgedraaid
Renault Kangoo 2006
Model:RENRDW200-00
RNRD1860077327
SECURITY CODE: E639 ( had vorige keer e369, was niet correct)
FD0606060077327
Kan je me nog een keer een code geven.
Bij voorbaat bedankt!
Het duurt even een minuutje voordat de 0000 verschijnen i.v.m. de verkeerde code. Wellicht langer als je de verkeerde code meerdere keren hebt ingegeven.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
De code werkt, heeeel erg bedankt daarvoor
Kan weer luisteren naar muziek in de auto.
Best leuk als je naar Frankfurt moet.
Was al naar parijs gegaan zonder radio. Toch best lang zonder muziek
Afgelopen weekeinde de accu van mijn 2007 Megane II Grand Tour los gehad, en ben nu op zoek naar de code om hem weer aan de praat te krijgen. Zojuist de radio even uitgebouwd voor de security code (R158) en andere codes. Zie onderstaande foto op mijn dropbox.
ik ben helaas mijn radio code verloren van mijn renault clio 3 bwj 2007
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen .
RNRDAN70499393
RENRDW330-09
BS0307290499393
8200607915T
Q672-security
Ik heb een oudje gekocht uit 1999 Clio 1.4.
Mijn radio geeft alleen maar aan 'code' ik krijg geen '0000' te zien in het display.
Als ik de radio aanzet terwijl ik de knoppen 2 en 5 ingedrukt houd krijg ik wel radio.
Hier hoor je alleen steeds een pieptoon doorheen.
Ik heb hem al ruim 2,5uur aan gehad zonder een code in te toetsen.
Op Ebay een originele Twingo radio m/cdspeler gekocht. Helaas zat er geen code bij. Kunnen jullie mij daaraan helpen?
De barcode met securitycode luidt: 8200197530TP428.
Bij voorbaat dank.
@ Aad Mesker: Radio demonteren uit het dashboard, alle codes noteren welke op de zijkant van de radio staan en die hier posten.
Met een beetje mazzel kunnen wij de code achterhalen.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
De code kan ook met het wieltje van de radiosatteliet ingevoerd worden.
Probeer dit eens.
Wil dit alles niet lukken, haal dan de radio eens uit de auto, geheel van de stroom af en plaats hem na een half uurtje weer terug in de auto.
Vaak werkt dit, werkt dit niet, dan kan je proberen om de radio een nacht in de vriezer te leggen en daarna rustig laten ontdooien.
Bij deze laatste methode zijn wat meer risico's maar ook dit wil nog wel eens werken.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender