Wij hebben een Renault megane uit 2006 .. zie foto
http://img2.topproduct.nl/img/743798/c0 ... 6-2009.jpg
Nu het volgende, aangezien wij 2 linkerhanden hebben en het liever willen uitbesteden zijn wij op zoek naar iemand in Arnhem en omgeving die het volgende kan maken voor niet al teveel geld. Of als je een goede garage die niet al te duur is zou ook mooi zijn.
De auto heeft namelijk de volgende problemen
Rechterkoplamp doet de Xenon verlichting het niet meer en is al een keer eerder vervangen en kosten toendertijd €600,- voor even een lamp vervangen.. echt een rip uit je lijf, linkerkoplamp valt nu ook vaak weg en dat is vrij gevaarlijk aangezien je dan in de avond bijna niks meer ziet. Dit moet vervangen worden, nieuwe xenon lampen. Het is volgens mij ook een hele constructie om uberhaubt bij die lampen te komen

Benzine geur in de auto, word er helemaal gek van, als je stilstaat bij het stoplicht neemt de geur toe, als je rijd merk je er niet zoveel van, aangezien we 3 kinderen hebben is dit behoorlijk vervelend, we zijn toen een keer naar de garage geweest die het 1 en al kwa slangen vervangen heeft maar zelf nu nog ruik je de geur in de auto. Ook dit moet weg :-/
Dan hebben ze tijd geleden een zijstrip gestolen of gesloopt van onze auto, staat niet echt nu, graag zou ik een nieuwe strip willen, als je namelijk de auto wast komt alles in die gaten terrecht :-/.
Dan ook Airbag lampjes komen zo nu en dan opdagen in de auto in het dashboard,
Is er iemand die kan helpen of echt een aanrader heeft kwa garage die er ook verstand van heeft en niet oplicht en het liefst niet te duur is.
Niet dat ik net zoals nu weer terug moet gaan voor dezelfde lamp, garantie zat er niet op ook :-/
Alvast bedankt,