Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik ga morgen mijn renault safrane 2,2l TD van bj 2000 verkopen.
Nu heb ik er dus vandaag terug de standaard radio ingestoken.
Maar deze vraagt een code. Weet er iemand wat deze code kan zijn?
Ook mijn radiospeler van megane 1.9 dci 2003 doet het niet meer na de accu vervanging.
zou iemand mij willen helpen? mijn radio gegevens zijn het volgende:
Modelnr: 22DC277/62
TOU650RN277F30210026
Prodnr: FD0103240210026
serienr: 8200256141TU650
dit staar onder de serienr: 8200256141 --C
Jullie kunnen de app op jullie android installeren voor de radio codes.
zoek in de playstore naar 'renault radio code generator' en heel snel en eenvoudig krijg je de code tot je beschikking.
Zoontje heeft 2 cd's in de radio gedaan, bij het verwijderen zonder na denken de spanning verwijderd nu heb ik een activatie code nodig, wie kan mij helpen.
een Renault scenis
model RENRDW132-10
security Z786
RNRD0450204011
prodnr FD1005510204011 en
serie nr 8200300859TZ786
Hallo, ik ben een erg tevreden espace 2004 rijder. Nu is de accu los geweest en vraagt de auto om een code. Deze heb helaas niet. Ik vond het nummer 8200 100 7421 ND A op de radio. Is het mogelijk om de code te krijgen met dit nummer. Alvast bedankt!
Als je de radio uit het dashboard haalt, dan moet er een sticker op zitten met een streepjescode, en/of het woord Security met een aantal tekens. Het gaat om een letter met 3 cijfers, dat is nodig anders lukt het niet!
Je kunt ook je dealer vragen waar je de auto vandaan hebt om de code. Deze is geregistreerd via je kenteken.
Zowieso kan een renault dealer je aan een code helpen, maar vaak vragen ze er geld voor. Dat zou ik niet doen, het achterhalen van een code is erg simpel, en is een erg kleine moeite.
Goedemorgen, ik heb gezocht in het dashboard maar kan helaas geen radio vinden. Kan het zo zijn dat de radio achter de cd- wisselaar zit aan de linkerkant van de kofferbak? Het is een espace dynamique uit 2004. Groet ERwin
Hij zit vrijwel zeker achter de wisselaar achterin. Er zit vaak een sticker op de voorkant van de zwarte kap van de radio/versterker, hier staan de juiste gegevens op.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Mijn cd wisselaar lijkt trouwens dood, als je eject wilt doen dan gebeurt er niets en in het scherm voorin heeft hij cd error aan. Is de cd wisselaar dan overleden? groet
@ikrijespace: koppel de wisselaar eens af en sluit hem weer aan. Als de wisselaar dan nog een error aangeeft, dan is hij zeer waarschijnlijk defect. Mogelijkheid tot eventuele reparatie door mij via PM/PB.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Zou iemand me kunnen helpen aan de code voor de radio? Het betreft een Renault Scenic van 2004.
De gegevens van de radio:
model n°: RENRDW131-10
TV520
RNRD0330085646
Prod n°: FD0203490085646
8200300858TV520
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?