Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Kennis van mij heeft een Renault Megane uit 2005 gekocht met een Becker carminat navigatie
Hier heeft ooit een andere radio ingezet maar we hebben de becker weer terug gezet.
Probleem is nu dat het systeem wel 7 satellieten ziet maar hij ziet niet waar de auto is.
Iemand een goede tip waar dit aan kan liggen of misschien is de radio naar fabrieks instellingen terug te zetten?
Radio van het stroom helpt helaas ook niet.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo allemaal. De chromenrand rond de navi is nogal beschadigd. Ik wil deze vervangen. Heeft Iemand deze nog liggen toevallig? Of een tip waar te vinden?
Is de rand los te vervangen of moet de hele voorzijde vervangen worden?
Ik heb een Renault Megane Coupe uit 2009. Deze heeft een Carminat navigatie systeem zonder Tomtom.
De radio heeft een ingebouwde cd wisselaar en bediening in middenconsole. Bluetooth is aanwezig, maar enkel voor bellen.
Gisteren out of the blue, 790km te gaan voor blocage (adblue). Meteen de AdBlue reservoir volgetankt, maar foutmelding bleef. Vandaag >40km afgelegd, foutmelding blijft. Goede nieuws (?), teller telt af +-740 te gaan momenteel. Mogelijk werkt de...
Hoi ik heb eeen probleem ik heb vandaag een clio 2003 initiale 1.6 gekocht vandaag automaat. Na het kopen is de motor lampje gaan branden ik had nergens iets ergs in gedachten uitgelzen enzovoort auto compleet gechekt. Maar nu kwam ik erachter dat...
Ik heb wat rare problemen met de koppeling van mijn Master uit 2008.
Het koppelingspedaal bleef soms hangen dus ik heb de master cilinder vervangen en de boel ontlucht, maar ik heb nu nieuwe problemen... Namelijk dat de koppeling...
Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn versnellingsbak.
- Koppeling werkt
- Ik kan niet schakelen met een draaiende motor. Ik kan de versnelling wel in zijn neutraal 'trekken'...