Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Filmpje gezien op joe tuup
In die Espace zit idd de motor van de Nissan 350 Z, maar dan met wat minder vermogen, toch mooi genoeg om die steigerende paarden bij te houden.
mvg WillemS
De espace met de V4Y motor is een fijne reisauto, maar bijzonder snel is die zeker niet. Met lang aanhouden zal je een leuke topsnelheid heus halen maar hoge bomen vangen veel wind
Mochten die steigerende paarden eventjes echt losgelaten worden, zou de Espace enkel de achterlichten in de verre verte te zien krijgen. Is gewoon geen vergelijk mogelijk... terwijl de Ferrari relaxed cruisde moest de Espace echt wel zwoegen
Is zo'n beetje hetzelfde als 7 mensen in een Ferrari proberen te vervoeren
De Espace heeft niet alleen z'n gewicht, maar ook het grote frontaal oppervlak tegen. En dan nog eens het verlies van de automaat. Espace is gewoon een heerlijke wagen om kilometers te malen aan een mooie snelheid. Maar hem als sportwagen proberen gebruiken is beetje veel gevraagd, ook in de bochten blijft het een beetje een dinosaurus. En dat voel je in lange bochten op hoge snelheid ook echt wel. Anderzijds, in zijn segment, is het volgens mij nog altijd één van de toppers! Zeker met 3.5 motor. (Alhoewel ik de dCi ook wel een prachtige motor vind. Prestaties tov zuinigheid zijn zeer goed. Ik rijd nu de laatste tank zowat gewoon met het verkeer mee, 120 op de autosnelweg. Kan 1300 km rijden met 1 tank, gemiddeld 6.8 liter. Fantastisch toch:))
Wegligging is inderdaad minder. Verder vind ik de prestaties prima, zeker gezien het gewicht en de windweerstand. Heb laatst op de terugweg van de vakantie even doorgetrokken en 215 rij je toch zo (op de teller). Geen sprake van lang duren, gewoon doortrekken. Als ik hem had lopen was hij zeker ook nog tot de 230 doorgegaan, al zal het dan wel wat langzamer gaan. Verbruik is wel om te janken dan.
Maar dan rij je lekker 215, willen ze nog steeds voorbij in Duitsland..haha
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut