Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb vandaag mijn tweede Espace gekocht!.
Alleen bij deze nieuwe Espace zat er een cd-wisselaar achter in!
Bij testen, ging het defect. Dus heb hem gelijk weg gegooit. Ook de cd
in der in zat . Maar is het mogelijk, om een radio cd speler voor in
de dashbord in te bouwen?. Want ik zie namelijk geen consol zitten!.
En kan ook geen aansluitingen vinden!.
Dat zal erg moeilijk worden. Alle ISO bekabeling zit achterin en ook de antenne. Deze radio bedien je met de stuurwielbediening of met de losse IR afstandsbediening. Door het weggooien van de wisselaar heb je alleen nog een radio over.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Volgens mijn boekje is het mogelijk om een radio voor in te bouwen!. Ik heb op dit moment drie opties!.
Optie 1 = een Iso-kabel van 4 meter naar voren te brengen
Optie 2 = de dashboard los te halen, en te kijken voor de iso draden!
Optie 3 = nieuwe cd-wisselaar. Maar mijn voorkeur gaat uit voor de radio voorin!
Ik had net zoeits, de vorige eigenaar had de 4 m draden naar voren getrokken voor een Kenwood radio met bluetooth, deze zat achter het klepje. Ik vond dit niet heel handig, elke keer als je de radio harder/zachter wilde zetten moest dat kleppie open. Ik heb de originele radio teruggezet en de 4 m iso kabels misbruikt voor muzieksignalen van mijn Iphone maar achter te brengen.
Ik zou dus op zoek gaan naar een originele unit.
2005 Espace 2.0 16V LPG Expression
2002 BMW R1150GS Adventure
Ieder geval bedankt voor jullie bericht!. Ik heb toen een lange Iso-kabel
van achter naar voren gebracht. En mijn handschoenen kastje verwijderd.
Daar zit nu mijn Radio met dvd speler ingebouwd. Wat me wel stoorde,
was het geluid van de standaard speakers van de Espace. Nieuwe speakers erin gezet. Maar helaas.
Dus daarom heb ik maar een subwoofer achterin geplaatst. Al met al,
ik ben zeer tevreden!. Misschien een tip voor andere mensen!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste leden hallo,
Ik kreeg een Radio probleem in mijn espace IV, 2004. Nadat ik het geluid via mijn stuurbediening hendel op mute met geluid harder en zachter samen aantal seconden vast hield, kreeg ik de melding op het dashbord boven bij het...
Ik heb een Renault Espace IV, 2.0T van 2004. Nadat ik storing in mijn radio stuurbediening kreeg, heb ik besloten om de Radio en CD wisselaar die achterin de kofferbak in een klein kastje was geinstalleerd eruit te bouwen. Ik had...
Ik wil een android radio in mijn grand scenic uit 2004 plaatsen, in dat proces gelijk ee antieke Nokia aansluiting en mutebox verwijderd.
Ik ben een heel eind, maar kan nergens een ISO commector vinden, alleen deze groene (en kleine...
Ik heb de auto in nood gekocht voor een verhuizing vanuit Zweden omdat mijn Citroen Jumper kapot was gegaan.
De auto mag nu weg voor een zacht prijsje.
APK nog tot 11 September 2024.
Mijn Espace IV uit 2008; De radio valt uit of gaat spontaan aan. Soms staat er wel een zenderfrequentie, maar is er geen geluid en soms kan ik wel door zenders scrollen. Helaas vaker uit dan aan …. , wat ik ook doe. Zowel bediening op stuur als...
Mijn Grand Espace IV 2.0 Turbo uit 2012 gaat steeds meer elektronicaproblemen vertonen. De centrale deurvergrendeling werkt al een tijdje niet goed meer. Daarna begon de radio cd wisselaar te storen; die gaat inmiddels helemaal niet meer aan. Daarna...
Hoi,
Ik ben in het bezit van een Twingo 1 uit 2004 met airco, en wil graag het interieurfilter vervangen. Ik las dat de versie met airco deze itt tot de versie zonder die standaard heeft, maar het gelinkte topic met uitleg was uit 2005 en de foto s...