wie kan mij helpen

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
renault1
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2013 22:18
Actief als: particulier

wie kan mij helpen

Bericht door renault1 »

dag iedereen ben nieuw hier op dit forum - ik rijd al jaren met renault nu onlangs een renault scenic II 15 diesel gekocht met 63000 km op de teller , nu is mijn vraag als ik mijn auto start begint mijn schroef te draaien en slaat niet af,leg ik mijn auto stil en start direkt terug is deze voor enkele minuten stil daarna slaat hij terug aan knoppen airco staat af. heb de auto 2 dehands gekocht bij een handelaar deze zegt dat dit normaal is maar mijn andere wagens hadden dit niet en natuurlijk is garantie voorbij. kan mij iemand vertellen of dit de moeite is voor deze te laten maken of zijn de kosten te hoog. en wat zou dit kunnen zijn .ben met de wagen naar de zee gereden zonder airco of verluchting op te zetten deze heeft heel de tijd liggen draaien de schroef is niet uit geweest .temperatuur enz... is allemaal normaal . kan mij iemand goede raad geven a.u.b.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RichTrip
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 1
Berichten: 3309
Lid geworden op: 11 dec 2009 10:35
Actief als: particulier
Locatie: Overijssel

Re: wie kan mij helpen

Bericht door RichTrip »

Bedoel je met de schroef de radiatorfan?
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT)
Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ)
Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
renault1
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2013 22:18
Actief als: particulier

Re: wie kan mij helpen

Bericht door renault1 »

ja de schroef van de auto

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar