Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Heb even geGoogled, zoals dit: http://autodetailing.nl/forum/showthrea ... erwijderen
Advies is toch meest wees voorzichtig met behandelen, want vaak wordt het beter zichtbaar nà dan voor de behandeling. Die "schoenpoets" van Borry is misschien nog niet zo gek om voorzichtig iets uit te proberen en te kijken of dat het meest zichtbare weghaalt.
Als het je erg stoort toch misschien het hele paneel maar (laten) vervangen....
Ik heb dat bij mijn huidige Megane ook. Ik werk het eens in de 3 maanden weg met een donkergrijze watervaste viltstift. Na een maand of 3 vervaagd dat weer en doe ik het opnieuw.
Mail eens foto naar http://www.profixrepair.nl, deze hersteld bij ons de dashboard beschadigingen. Levert prima werk af. Wel ff vergelijken wat prijs t.o.v. Vervangen is! Kost natuurlijk wel meer , dan een viltstift. Succes.
@JanssenB
Als je hieraan gaat (of laat) prutsen dan krijg je minimaal een verschil in matheid met de niet behandelde deurpanelen etc.
Die zou je dan allemaal moeten doen of het verschil voor lief nemen.
Ik zou er een nieuwe paneel (laten) opzetten. Daarbij mijn dealer lief aankijkend.
Dan is er in mijn geval altijd wel wat te regelen.
@JanssenB, hoe is die kras ontstaan. Erg vervelend zoiets en het is de vraag of je nu al een paneel kan kopen, en tegen wat voor een prijs. Zal niet meevallen. Ik zou het zo laten, op den duur zie je het niet meer.
De kras zit er nog, sterker nog, er is er op dezelfde plek eentje bijgekomen.
Geen idee hoe het is gekomen, ik verdenk mijn jas.
De ritssluiting hangt daar, misschien bij het sluiten van de deur.
Kan ook mijn vrouw zijn, maar die ontkent
Ben er al aan gewend dus ik laat het voorlopig zo maar.
Renault Scenic 2017 TCe 115, Carrosserie Rouge Carmin en dak Noire Etoile, R-Link2, Packs Easy Park Assist, Technology, Vision Comfort.Besteld 28-12-2016, levering 30-06-2017
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
De tijd dat de autofabrikant voorschrijft wat de klant nodig heeft, komt in de jaren 80 definitief ten einde. De automobilist wordt kritischer, mondiger, en geeft zijn zuurverdiende spaargeld niet meer zomaar uit aan een schraalhans van een auto....