Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ben hier nieuw ondanks dat ik al ruim 10 jaar Renault rijd.
Gisteren de accu ontkoppelt van mijn Kangoo (bj. 2004) en vervolgens merken dat mijn radio/cd is voorzien van een code.
Echter, ik weet helaas deze code niet.
zou je ook mij kunnen helpen aan de radiocode van mijn Renault Clio uit 2003 1.5 diesel?
Ook ik heb de accu gehaald los gehad i.v.m. een niet hieraan gerelateerd probleem.
Mijn gegevens:
model no: 22DC278/62B
TOU544
RN278F20347542
PROD NO: FD0404510347542
BARCODE: 8200057681TU544
Ronus123 schreef:Hallo, wie kan mij helpen met het vinden van de radiocode voor mijn megane scenic 2005?
In de bijlage foto van zijde radio met reg.nr.
Met vriendelijke groet,
Ron
Da's geen foto, da's een ogentest
Probeer deze code eens :
wazig.png
DennisM schreef:Kan iemand mij helpen aan de radio code voor onderstaande radio uit mij megane 2004? Accu is los geweest en nu helaas geen muziek meer.
Alvast bedankt!
Ik zie dat vaker, en nu alweer, foto ondersteboven
Probeer deze eens :
Ik ben een midweekje weg en ben iemand vergeten de code bij een radio mee te geven Kan iemand voor mij even de code genereren voor G749?
Alvast bedankt!
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Had nog geen tijd om te reageren,
bij deze hartstikke bedankt code werkt en ja het klopt wat je zegt
dat garage ook kosten heeft maar €10 voor 3 minuten werk vind ik wel heel veel.
als het € 5 was geweest had ik daar echt geen moeite mee. dus bedankt
Enige tijd geleden heb ik de accu vervangen nu moest ik de code v/d radio invoeren deze heb ik niet meegekregen bij de aankoop.
Wie kan mij aan de code helpen?
Renault Scenic 2003
S/NO ALR01C30310636
barcode: 8 200 300 862 T E636
sinds gisteren ben ik in het bezit van een renault master uit 2005..de stroom is er af geweest en de vorige eigenaar wist de code niet meer.Ik ben benieuwd of iemand mij aan de juiste code kan helpen..
Alvast bedankt..
7700433948TA992
MODEL : 22DC279/62
RN : 279F50488857
PROD.NO : FD1105230488857
Ik heb een tuner-list gekocht voor mijn kangoo en een code via een programmaatje gevonden.
Echter, de radio doet het nu maar de cd speler geeft err cd.
Kan het zijn dat er meerdere codes zijn voor mijn radio/cd speler ?
Bedankt voor je reactie.
Vreemd, ik heb de cd er een keertje op zn kop in gedaan en daarna goed en toen deed hij het ..... eventjes.
Misschien de lens vies..
Ik ga weer wat proberen, anders ben ik denk ik opgelicht via MP.
Die kerel reageert ook niet op mijn vraag dus... het zal wel een radio-probleem zijn en niet de code.
Kan iemand mij helpen met het verkrijgen van de radio code voor een clio
Dit is de streepjescode die op de radio zelf zit
8200057683TZ523
Alvast heel erg bedankt!
@tantalus : Hoe kan ik je PB beantwoorden, als je dat hebt uitgeschakeld .... ????
Kijk nog eens goed naar je barcode, als 2947 onjuist is, heb je niet de juiste barcode weergegeven, of een cijfer verkeerd gelezen.
cranckyflippo schreef:kan mij iemand die bezorgen
Ik kan je in elk geval niet helpen.
Renate1979 schreef:Dit is de streepjescode die op de radio zelf zit
8200057683TZ523
0464
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?