Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor wanneer je wat hulp kan gebruiken of wilt aanbieden.
Forumregels
Let op, geen commerciele aanbiedingen hier, die zullen zonder bericht worden verwijderd.
Ontvangt u commerciële reactie's en niet van een sponsor, laat het ons dan weten.
H
Ik ben op zoek naar hulp on een armsteun in mijn auto te monteren.Ik heb via een site deze gekocht maar ik heb van een collega gehoor dat allen en de modellen van 2003 passen.
Hoe kan ik doen on deze in mijn stoel te monteren?
graag dichtbij Maastricht
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vrees dat deze helemaal niet gaat passen op jouw stoel.
Die knop die ik zie zitten is naar ik aanneem van je lendenverstelling van de stoel, toch ? Daar kan je die armsteun niet op monteren.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Je kan een armsteun niet op een draaiknop monteren. Iedere keer als je op de armsteun leunt, verstel je je lendensteun omdat die armsteun als een hefboom op die knop gaat werken.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Gisteren heb ik een berichtje geplaatst over een blower die het niet deed. Vandaag hebben we de weerstand vervangen! Stekker aansluitingen waren gesmolten en zwart! Na alles weer in elkaar gezet te hebben zitten we met het volgende...
Wij hebben sinds kort een Renault scenic uit 2000.
We hebben de distributie riem laten vervangen maar sindsdien doet de radio het niet meer goed. Gaat steeds van de zender af, dan weer ineens springt hij over naar de cd. Dan weer gewoon de...
Ik twijfel tussen de Renault Austral tce mhev esprit alpine 160 met 21.000km op de teller ofwel de Renault Arkana R.S. Line e-tech hybrid 145 met 27.000km op de teller, is wel het oude model van 2022.
Is er iemand hier in Regio Zwolle, iets verder mag ook, die mij kan/wil helpen om het een en ander aan te passen in mijn Renault Megane IV 1.3TCe Bose van 2018?
Bochten verlichting, zodat mistlamp oplicht in de bochten
En dag rij verlichting uit...
ik ben Antoinettes, ik heb deze week een Renault Megane scenic uit 2007 gekocht, echter zit er geen radio in wel de rest van het navigatie systeem, ik er al achter gekomen welk serie nummer de radio moet hebben ( 8200562764 ) mijn...
Nieuw hier want 2 maanden geleden een zoe q210 uit 2014 gekocht. Voor een schijntje, want met diagnose defecte bcb. Laden volgens verkoper alleen op 1 fase grannykabel, verslag van renault Bochane erbij. Omdat ik het autootje alleen...