Koppakking vervangen Scenic gaf electrische storing
-
Topic author - Net ingestapt
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 20 jan 2015 13:51
- Actief als: particulier
Koppakking vervangen Scenic gaf electrische storing
hallo ik heb mijn koppakking vervangen van mijn scenic maar nu heb ik een elektrische storing in het systeem het lampje brand dat is een vierkantje met een ribbelig streepje er door heen kan iemand mij wertellen wat dat kan zijn gr wilco
Laatst gewijzigd door Admin op 08 dec 2013 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast. SVP niet zomaar op andermans onderwerp inhaken met uw probleem maar daarvoor een apart topic aanmaken.
Reden: Titel aangepast. SVP niet zomaar op andermans onderwerp inhaken met uw probleem maar daarvoor een apart topic aanmaken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 2-hit-miracle
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 17 dec 2013 21:24
- Actief als: particulier
Re: Koppakking vervangen Scenic gaf electrische storing
Hallo ,
Ik heb namelijk het zelffde probleem al 3 dagen , met het zelfde icoontje als jij .. Ik weet niet war ik het moet zoeken . Heb bijna alles nagelopen..
T.info : ik heb de koppaking vervangen en de auto 1 uur lang getest alles prima , op de terug weg valt de turbo en rem weg (hard) geworden .. Na het controleren ben ik achter gekomen dat vacuum pomp kapot is , gelijk de volgende dag die vervangen en hij deed het weer . Nou ik test het nog heel even en na 5 min komt er een STOP teken met rem lampje erbij (!) .. En valt de auto na 1 KM rijden weg .. :€. . En nu start hij niet meer .. Wie o wiee
Ik heb namelijk het zelffde probleem al 3 dagen , met het zelfde icoontje als jij .. Ik weet niet war ik het moet zoeken . Heb bijna alles nagelopen..
T.info : ik heb de koppaking vervangen en de auto 1 uur lang getest alles prima , op de terug weg valt de turbo en rem weg (hard) geworden .. Na het controleren ben ik achter gekomen dat vacuum pomp kapot is , gelijk de volgende dag die vervangen en hij deed het weer . Nou ik test het nog heel even en na 5 min komt er een STOP teken met rem lampje erbij (!) .. En valt de auto na 1 KM rijden weg .. :€. . En nu start hij niet meer .. Wie o wiee
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-