Model/uitvoering : _ 1.2v
Bouwjaar : _ 1996
Brandstof : _ benzine
Ik heb even een vraagje: eerst ga ik de uitleg doen en dan de vraag stellen.
Mijn brandstofpeil-metertje werkt niet altijd even goed dus ik parkeerde me enkele maanden geleden met 2 bolletjes vol en probeerde de auto nadien te starten maar hij deed het niet meer, (branstofpeil stond opeens op reserve/leeg).
Ik ben dan om 5 liter benzine gegaan, Toen ik dan de auto startte maakte de auto opeens een raar geluid , het komt er dus op neer dat de motor blijft draaien ook wanneer ik de koppeling induw en de gaspedaal loslaat (alsof mijn koppeling of gaspedaal niet meer werkt)
Zo ben ik dan naar huis gereden maar dus vond ik heel gevaarlijk dus heb ik hem naar de garage gereden, toen ik hem opnieuw wou starten deed de "electriciteit" het ook niet meer, (ik weet niet meer of het enkele dagen later was of dezelfde dag) Er zit een nieuwe batterij en alternator in.
Nu ik breng de auto binnen in de garage en ze gingen mij bellen voor de offerte voor het reparen, nu 2 maand later parkeren ze mijn auto in de straat en steken ze mijn sleutels in de brievenbus met een briefje dat de reparatie te duur is voor de waarde van de auto. Ik probeer de auto nu terug te starten voor hem op de oprit te stellen hij start weer niet.
Ik vind het schandalig dat zij beslissen voor mij wat te duur is of niet ze hebben geen idee van mijn budget.
VRAAG: aan wat zou dit kunnen liggen? hoe groot zouden die kosten dan zijn (ongeveer)?
Problemen motor/koppeling
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves