Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Onlangs heb ik een USB-stick van 64 GB in gebruik genomen voor mijn muziek.
Sinds dat moment ondervind ik kuren met de R-Link:
- R-Link start traag
- Elke keer worden de Europese wegenkaarten weer opnieuw ingeladen
- Als R-Link eindelijk de...
Ze hebben een update van het systeem r link vrijdag 28 april gedaan sindsdien ben ik de verschillende stelen van kilometer tellers kwijt geen toerenteller meer geen eco km teller en ook de andere niet ,is er nog iemand dit voor heeft gehad of hoe...
De vakantie zit er weer aan te komen dus weer hoog tijd om wat Reis Muziek op een usb stick te zetten.
Ik heb hier een 64 gb stick dus meer dan genoeg ruimte voor heel veel leuke muziek......dacht ik dus!
Maar als het stickie als ntfs of exfat...
Wanneer een nieuwe sd-kaart van bv. TomTom Europa wordt aangeschaft en gekopieerd met r-link explorer,
heb je het backup bestand met de sd kaart gegevens.
Aangezien de sd kaart nog niet is geactiveerd kun je meerdere sd...
Probleem: Ik maakt een M3U playlist met MP3 bestanden. Die zet ik tesamen met alle MP3's in de root van een USB stick. Nu selecteer ik een playlist maar de nummers worden niet afgespeeld in de volgorde zoals ze in de playlist staan.
Iemand enig idee hoeveel tijd een fingerprint in beslag neemt?
Is namelijk zo dat ik mijn media nav wens te updaten maar er moet eerst een fingerprint genomen worden.
als ik het systeem wens te updaten blijft hij voorlopig hangen bij update...
Ik kocht deze week een Clio GT van 2014. Daarin zit een R-Link waarop ik mijn Samsung S5 aanmeldde.
Op zich belt deze keurig naar buiten en ontvangt berichten.
Vreemd genoeg zie ik in het telefoonboek maar een stuk of 15 vooringestelde namen staan....
Afgelopen zondag van mijn huis (eigen oplaadpunt 3,7 kW)
naar Rotterdam Centrum (op 60 m van bestemming openbaar oplaadpunt 11 kW).
Afstand volgens Tomtom 95 km.
Vorige week een nieuwe telefoon van m'n werkgever gekregen, maar is helaas niet compatible met R link en kan niet bellen via spraak dienst.
Krijgt wel contact via bluetooth. Een nummer dat mij heeft gebeld kan ik wel terug bellen. Deze staat dan...
Ben sinds een jaar in bezit van Captur Tce Dinamique. Wat mij opviel is dat er geen digitale radio beschikbaar was terwijl er wel sprake van was dat de modellen met R-link ermee zouden worden uitgerust. Ik heb dat voor de aankoop ergens gelezen maar...
Heeft er iemand ervaring met de Belgische R-Store . Staan daar veel aps in?
Ik zie als voordeel dat de aps in het Nederlands (Vlaams) zijn en niet in het Frans zoals in de Franse R-Store.
maar om nu dat te gaan uitproberen als iemand dat al...
In mijn espace krijg ik al 2 dagen geen verbinding meer met de Store, best vervelend want nu krijg ik ook geen flitser info van coyote en de TomTom online verkeersinfo.
In de R-Link TomTom-navigatie kun je van alles met NP's (nuttige plaatsen), 1 ding kan niet: je instellingen van die NP's onthouden. Als ZOE rijder ben ik (en LucWeide) bv niet geïnteresseerd in tankstations en Renault Truck Dealers. Onze focus ligt...
Velen zijn net als ik wat teleurgesteld over het aanbod van de Nederlandse RLink store. Dit doordat we in reclame materiaal enthousiast gemaakt zin met apps die hier niet beschikbaar zijn.
Nu blijkt het mogelijk een MyRenault account aan te maken in...
Ik heb vandaag mijn nieuwe captur gekregen en nu reageerd mijn touch screen niet ik kan op geen enkele manier de knoppen op het screen activeren?
Is er een mogelijkheid om het systeem te resetten. ik kan niet naar de systeem info om de fabrieks...
Als ik m.b.v. Spotify muziek afspeel via bluetooth, staat de titel van de eerste track in beeld. Echter als ik naar de volgende track scroll, blijft de eerste track in beeld staan. Ik zie graag dat daar dan ook weer de juiste tracknaam verschijnt....
Ik heb net een nieuwe renault clio gekocht met de Media Nav en heb een vraag over de connectie tussen mijn telefoon en de bluetooth carkit.
Ik heb een Nokia 6300 en heb deze gekoppeld...
Onlangs heb ik mijn R-Link geüpdate van v3.17 naar v3.30 en ervaar nu het volgende probleem: Als je naar een bestemming navigeert, kan je kiezen uit de snelste route, eco-route , kortste route of snelwegen vermijden, ongeacht wat ik nu selecteer...
Voor de Captur is nieuwe software aanwezig.
In de store wordt aangegeven versie 11.293.
Hij staat nu klaar voor mij in R-Link Toolbox. Na updaten in de auto zou het om versie 11.335 moeten gaan volgens andere bronnen. Dat ga ik nog doen....
Bij het afspelen van geluid vanaf mijn telefoon aangesloten op de Aux-in van de R-Link wordt het geluid met enkele milliseconden vertraagd afgespeeld. Vooral bij video is dit erg irritant, omdat beeld en geluid niet in-sync zijn. Bij de garage bij...
ik heb een nieuwe captur gekocht, software op de computer gezet, en via rlink store naar updates en de kaart van Europa staat gereed. Maar druk ik op update dan krijg ik telkens de melding service niet beschikbaar???????
Sinds twee weken een Kadjar. Waarom kan je niet je navigatie of media als volledig start scherm instellen? Nu is dat altijd in tweeën gesplitst of maar voor de helft. Je moet nu sowieso steeds een handeling doen om te komen waar je wilt zijn....
Ik wil graag een reisplan maken. Ik gebruik de optie reisplannen . Dat lukt, maar de opslaan knop blijft steeds onbeschikbaar. Er wordt een startpunt gevraagd, een bestemming en daar blijft t bij. Ik kan wel een tussenpunt aanvullen maar steeds kom...
Beste forumleden,
Vandaag stap ik in mijn captur 0.9 tce om een ritje te gaan maken wat schetst mijn verbazing dat mijn touchscreen van mijn r-link niet goed tot bijna niet werkt. Pas na ongv 15 min rijden begint het touchscreen weer te reageren...
Kun je je startscherm niet standaard op b.v. radio of navigatie zetten i.p.v. twee halve schermen. Irritant dat je eerst moet klikken om een volledig scherm te krijgen.
Sinds 19-12-2013 wordt mijn SD kaart niet meer herkent. Er staat een melding geen kaarten gevonden . Ik dacht aan een corrupte kaart en heb deze proberen te herstellen. Zonder succes.
Bij Renault een klacht ingediend omdat ik inmiddels ook een...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum