Sinds 19-12-2013 wordt mijn SD kaart niet meer herkent. Er staat een melding "geen kaarten gevonden". Ik dacht aan een corrupte kaart en heb deze proberen te herstellen. Zonder succes.
Bij Renault een klacht ingediend omdat ik inmiddels ook een andere SD kaart heb geprobeerd en die werkt ook niet. Ik kwam er achter dat de renault de hele SD kaart zelf niet ziet, want als ik in het systeem kijk kan ik de SD niet uitwerpen omdat er geen SD in zou zitten.
Renaul gaf aan dat ze me na 6 januari gaan terug bellen. Dat betekent minimaal 2 weken geen navigatie. Lekker als je op vakantie gaat en een dure R-link, dure kaarten en dure live traffic hebt aangeschaft. Dan past zo'n reactie toch niet vind ik.
Op goed geluk de renault dealer gebeld en die gaf aan dat Renault een brief had gestuurd naar de dealers ivm connectiviteitsproblemen met de zover ik begreep kaarten. Als Renault zo'n brief heeft gestuurd vind ik het raar dat Renault klantenservice mij dat niet kan vertellen. En er zouden toch veel meer klachten moeten zijn dan?
R-Link: herkent mijn SD kaart niet meer
-
sjoerd1970
Topic author - Lid

- Actief als: particulier
-
GertjanVB
- Donateur

- Contacteer:
Re: R-Link: herkent mijn SD kaart niet meer
Heb je de SDkaart in de RLink-app op je Mac of PC geprobeerd? Wordt ie daar wel herkend, zonniet is hij dan opnieuw te koppelen met je MyRenault/RLink account dmv je VIN nummer. Werkt de RLink in je auto verder wel?
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
sjoerd1970
Topic author - Lid

Re: R-Link: herkent mijn SD kaart niet meer
De SD kaart wordt sowieso herkend op mijn laptop (windows) en er komen updates op.
Mijn garage belde zelf op n.a.v. mijn klacht bij Renault en zij ga…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Mijn garage belde zelf op n.a.v. mijn klacht bij Renault en zij ga…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 30 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 1115 -
Laatste bericht door m2heikamp
28 jun 2025 11:57
-
-
geen data update meer sinds 18 mei en preconditioning werkt niet meer: Service stopgezet?
door flinkeman » 04 aug 2025 08:09 » in Renault App -
Reacties: 1
Weergaves: 891 -
Laatste bericht door Pepone
04 aug 2025 11:01
-
-
-
Reacties: 6
Weergaves: 2111 -
Laatste bericht door jiepie
26 aug 2025 10:38
-
-
Reacties: 4
Weergaves: 1276 -
Laatste bericht door Pepone
25 okt 2025 12:27
-
-
[ Renault 25 ] - open dak van mijn R25 Phase I werkt niet
door gregoire » 31 jul 2025 22:05 » in Carrosserie en interieur -
Reacties: 1
Weergaves: 574 -
Laatste bericht door scarface450
07 aug 2025 18:22
-
-

-
Waar vind ik het kaartje( navigatie) in mijn renault kadjar Bj 2020. Het is nergens te vinden
door CapturGer » 06 aug 2025 21:22 » in Renault TomTom Navigatie -
Reacties: 0
Weergaves: 690 -
Laatste bericht door CapturGer
06 aug 2025 21:22