Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
goedendag ik heb een renault laguna 1.6 benzine uit 1999 maar daarvan wekt de elec ramen achter niet meer sinds gister alle zekeringen al nagekeken geen kapot ik vind het heel raar gister deed hij het nog wel maar nu niet. ik heb nu nog een probleem, de centrale vergrendeling werkt ook niet meer. en mijn aanjagermotor doet het opeens ook niet meer. weten jullie misschien waar deze 3problemen aan kunnen liggen centrale deurvergrendeling werkt al langer niet meer maar ik vind het heel vervelend.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds kort trotse bezitter van een rode Zoë van 2022 met gekochte accu (de rode rolschaats). Helemaal te gek karretje, waar ik al veel eerder aan had moeten beginnen. Heb een vraag over het openen en sluiten van de ramen via de ab. Het is...
Dag ! Ik heb een Laguna 3 Coupe GT gekocht van 2009. Ik wist dat bij de bestuurderzijde niets werkt in de deur, de spiegels kan ik niet stellen, de ramen links rechts gaan niet open, het raam aan passagierzijde doet het wel goed als je het daar...
Sinds enige tijd heb ik af en toe een raar gevoel in flauwe bochten in het stuur van mijn 1999 Twingo. Het lijkt net alsof de bekrachtiging uit gaat en het na een seconde weer doet. De wagen geeft dan ook een knikje naar rechts of links al...
Ik heb een Laguna 3 estate bezine uit 2012 met Bose Installatie. De speakers in de deuren doen het niet (meer). Alleen de Bose centrale speaker In het midden van mijn dashboard. Ik wou de speaker achter vervangen maar...