Renault Master houdt in met niet-opschakelen.

Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.

Topic author
Portugees
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 14 mar 2015 22:34
Actief als: particulier

Renault Master houdt in met niet-opschakelen.

Bericht door Portugees »

Model/uitvoering :Master FDAND5, Cylindrado 2188.
Bouwjaar :04-11-2002
Brandstof :Diesel.

Wie o wie kan mij helpen met het volgende probleem.

Ik ben Nederlander maar woon op het platteland in Portugal. Verleden maand een Renault Master **kleine uitvoering** gekocht en ben die nu aan het ombouwen tot een campertje.
De Renault garage is hier erg ver vandaan, maar een plaatselijke garage heeft een echte garage-computer voor fouten te zoeken en te verhelpen.
Daar kwam uit te voorschijn, dat ALLES zonder fouten was en er niets hoefde gerepareerd worden.

ECHTER, als ik in zijn 3e versnelling ongeveer 2000 toeren draai **dat is ongeveer 50 km. per uur** en niet gelijk doorschakel
naar zijn 4e versnelling, houd de wagen iets in. Net of iemand hem even tegenhoud. Dat gebeurd regelmatig. Het is maar heel weinig, maar wel voelbaar en irritant. Ook bij 90 km per uur gebeurd hetzelfde en soms ook op andere snelheden.

Nogmaals op de computer aangesloten geeft nog steeds aan, dat er niets aan de hand is.
Wie heeft dit ook eens aan de hand gehad en wie weet hiervoor een oplossing??
De diesel aanvoer is goed *druk via computer gemeten* en de lichtjes op het dashboard gaan niet branden.

Heel vriendelijk bedankt voor Uw advies en/of hulp.

Fred.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen