Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Let op: registratieproblemen
Er zijn op dit moment registratieproblemen bekend, na verzenden van de gegevens is de pagina soms erg traag met verversen.
Ons technisch team probeert dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Neem contact met ons op via het contact formulier zodat wij uw account handmatig kunnen activeren als u geen mail met activatielink ontvangen heeft.
Indien u foutmeldingen heeft gezien, zou het ons zeer helpen deze te vermelden.
Het franse Renault weet anders ook wel van aanpakken, dit keer met de Mégane Estate. Met die benaming mag je uiteraard een stationwagen verwachten en daarmee treft Renault de markt van de gezinnen. Dat laatste merk je vooral aan het aantal pk's dat de wagen meekreeg. Omdat de testwagen geheel werd ingepakt kan je bijna niets kwijt over het exterieur/interieur. Meer dan de gewijzigde achterlampen en iets lagere daklijn kunnen we niet kwijt. Deze wagen zou officieel zijn doek afdoen op het autosalon in Genève, begin maart.
Daar waar ik het daarnet over had, de motoren. Wel, met de sterkste variant met 140pk (2.0 16V motor) kan je enkel afleiden dat Renault hier geen prestatiehero van wil maken. Wel veiligheid, lekker cruisen en vooral gezin-'minded'. Het assortiment bevat ook een 100 of 110pk sterke 1.6 liter motor, een 1.4 TCE turbo met 130pk, een 90 of 110pk sterke 1.5dCi (diesel) en een 1.9 dCi motor met 130pk (diesel).
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beschrijving
Merk : Renault
Type : Rodeo 6 4d
Bouwjaar : 1981
Aangeboden wegens te weinig gebruik. De auto is in goede technische en optische staat.
Net weer APK tot juni 2027 en net een beurt gehad.
De achteruitrijdetectie van mijn Renault Megane deed het niet. De oorzaak was de microswitch in de stekkeraansluiting van de trekhaak die er voor moet zorgen dat de detectie wordt uitgeschakeld zodra er een stekker in wordt gestoken. De switch bleek...
Goedemiddag mede renaultrijders
Sinds kort ben ik eigenaar van een megane 3 estate (gt line) uit 2012 na jaren met de espace van 2007 te hebben gereden
Met het proefrijden werkten de achterramen prima helaas nu dus niet meer nadat ze de trekhaak...
Goedemiddag
Iemand die mij verder op weg kan helpen? Hoe kabel verder loopt naar de zekeringkast oid?
Heb zowel Links als rechts achter geen stroom op de raammotor
Als ik er zelf stroom opzet werkt het gewoon, stekker los gehad en ziet er schoon...
Hallo
Ik heb een renault megane estate limited 1.3 uit 2020
De kilometerstand is 103000.
Nu hoor ik als ik terug schakel van de 6e versnelling naar de 4e versnelling af en toe een kloppend geluid ik denk achterin.
Ook bij het schakelen van de 4e...
Ik miste in mijn megane estae 2019 een automatische dimmende binnenspiegel. Die heb ik inmiddels op de kop getikt. Om de oude spiegel te verwijderen moet om de de voet van deze 2 plastic kappen worden verwijderd.